ש-ב-ת- ש-ל-ו-ם
שיהיה לכם סוף שבוע מדהים
תהנו
תבלו
תחייכו
שתיהיה לכם שבת מבורכת
ולכל אלה שיש להם מועד ב' מתמטיקה ביום שני
אני מאחלת
בהצלחה :] :] 😁 😁 😁 😁
וכל אלה שעצובים!?.?!.
אנשים?!..חיים רק פעם אחת,יש תקופות בחיים הכול עובר,הכול רץ
כמה שקשה לתאר שיהיה טוב
הטוב מגיע
בלי שנשים לב
רק חמודים שלי?
תחייכו לעולם
והוא יחייך בחזרה!
תנו חיוך הכול לטובה 😁
החיוך אינו עולה מאומה אך ערכו רב.
הוא מעשיר את המקבל אותו
בלי לרושש את הנותן אותו.
אין אדם כה חזק
עד כי יכול להתקיים בלעדיו.
ואין לך אדם כה עשיר
עד כי החיוך לא יכול להוסיף מאומה.
יתר על כן אין לקנות בכסף.
להוציא בעורמה
או להשיג בגנבה.
כי אין לו ערך אלא אם מופיע באופן טבעי...
יש אנשים עייפים מדי
מכדי שהיו מסוגלים לחייך עליך.
חייכי נא את לעולמם.
שכן אין לך אדם שנזקק יותר לחיוך
כמו אותו אדם שאינו מסוגל לחייך אליך.
אוהבת





