היום סתם חברות שלי שלא ראיתי שנתיים חזרו מארצות הברית סתם לביקור של חודש..
והיום ראינו אותן כל הבנות הן היו אצל חברה שלי
פתאום באלי הסתכלתי עלייהן קפאתי במקום
ואחרי זה התחלנו לצעוק להתחבק
זה היה כ"כ מרגש..
ואתם לא מבינים כמה התגעגעתי אלייהן
כמה עשה לי טוב לראות אותן : ))
הןן עשו לי את החופש ועוד עכשיו שהן נשארות חודש שלם איתנו
וזה היה החבורה הקודמת שלי שרק של הבנות
ואנחנו לא כאלה בקשר אבל איך שהן אמרו לנו לפני חודש
שהן חוזרות פתאום כולן בקשר כאילו בחיים לא ניתקנו קשר
והיום זה היה ניראה ככה ראסמי כאילו כל הזמן הזה היינו ביחד..
זה היה מטוורף וכייףף;]
אני לא ישכח את היום הזה
סתתם רציתי להגיד לכן שאני שמחה





