[color=red]מאוהב בך ,
את לי כל חיי
מאוהב בך ,
לך אתן עיניי
מתרגש כולי
כי את רק שלי
את הפכת לחלק מגופי
כמו חלום הגעת
לליבי נכנסת
נשיקה קטנה
מילה טובה
ונולדה לה אהבה . .
את קולך שומע
בידך נוגע
בקולי נפעם
רק איתך קיים
ואיתך אלך עד סוף העולם . . .
מאוהבת עד לסוף ימיי
מאוהבת קח את שתי ידיי
שאתה איתי מחבק אותי
איך אני שוכחת את עצמי
מאוהב בך את לי כל חיי
מאוהב בך לך אתן עיניי
מתרגש כולי כי את רק שלי
את הפכת לחלק מגופי
כל כך מאושרת
הכל חזר לתלם..!
ברי נסיכה שלי תודה על הכל באמת תודה אני מקסימה
מזל שיש לי אותך אחרת הייתי מאבדת את התקווה..
[*תודה לנועה המתוקה שלי]
מזל שיש מטענים לפלאפונים אחרת הייתי אבודה חחחח 😛
(^^בר את מבינה למה אני מתכוונת חעחעח )
אני מאושרת ..
הוא מאושר...
שנינו מאושרים...
מזל פשוט הכל מזל !
שיש לי את האנשים האלה שסביבי !
מזל שיש לי את האהבה הזאת
מזל שיש לי אותך אהובי שלי ! 😂 😁 😁 😁 😁
חחחח מזל שיש לך מזל
שמחה שמה שזה לי יהיה נפטר נגמר או מה שלא יהיה
ושטוב לך
אני שמחה : ))
סוף סוף משהו טוב שאת אומרת..
רואה שהכל מסתדר: ))
QUOTE (סוופרמאמי @ 12/07/2007) חחחח מזל שיש לך מזל
שמחה שמה שזה לי יהיה נפטר נגמר או מה שלא יהיה
ושטוב לך
חחחחח מזל
תודה יפה שלי אוהבת אותך!
חנוש תודה יפתי חח כן אה אוהבת מלא
אהוובתיייייייייייייייייי
אני כ"כ שמחה שהסתדרררר
ואין לך מה להודות לייייייי באמתת
אני כלכך שמחה
הלוואיי היית רואה תפנים שלי !
איזה אושר עשית ליייייי
חיימשליייייי
מאוהבת בצורה היפה שלך
אני כ"כ מתגעגעתת
תמסרי לשמן הזה שיושן
אייי שם על המיטה הוחצי היפה שלך ..
שיזיז תתחת הענק שלוD:
ויביא לך בוסההההההההההה 😂
תעירייי אותוווווווו חחח
שמן מה הוא יושןןןןןן?
כפרעלייייייךךךך
אני כ"כ אוהבת אותך!
אני יגיד את זה עוד מליון פעםםםםםםםם
אני לא אפסיקקקקקקק
נהנהנהנהננהנהנהנהנה בנהנהנהנה 😛 😛 😁 😁 🙄
אאני כ"כ מאושרתת בשבילך
גם עם התקופה שלי חראאאאא את עשית לי תיוםםםםםםםם!!!!
מאתמול בלילההההה עשית אותי מאושרתתתתתתת!!
אני אוהבת אותךךךךךךךךךךךךך 😎 😎 😛
מאוהבת בצורה שלךךךךך
חיימשלי אתת!!
רק אתת
ואני תמיד כאן לצידךך תמיד תמיד תמידדדד
חחחחח נועה אמרה שהיא שמחה לעזור לך
ושהיא אוהבת אותך גםם (הלו הלו נועהההההה, חופית שליי!!! רקק שלי = בר..)
חיימשלייייייייי כ"כ אוהבת אותך!!
וזהוו ניראלי ..
חחחחח מזל באמת שיש מטענים לפלאאאא מה היינו עושים בלעדייהםםםםםםםם
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחD:
חחחחחחחחחחחחחחחחח
אהובה שלי ,
התגגובה שלך עשתה לי את הבוקר הכי מושלם 😊😊😊😊חחח הכי מצחיקה שיש
איזה יקום הדובי הזה .. חורפ לו......
מסכן אני צריכה להעיר אותו עוד שעה חחח 😊 אתמול בלילה הוא אמר שאם הוא לא קם הוא מסכים לי לזרוק עליו מים קרים..
אני יעשה לו את זה חחחחחח 😊😊
קיצר מודה לחברות הפלאפוןנים חחח 😂
בר אני אוהבת אותך הכי שבעולם !
אין עליך אהובתי שלי !
אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדייך
ואני פה תמיד לצידך תזכרי את זה !
לאביו אחותתתתתתתתייייייייייייי
חחח ד"ש לנועה המדהימה הזאת אוהבת 😊
מאושרת בשבילך מאמי
שתמיד תחייכי ויהיה לך טוב
אוהבת אותך מאוד נסיכה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יאאאא
מזל טוב
חח
אי כל כך שמחה בשבילךךך
מגיע לך ליהיות הכי מאושרתת
כל יום
וכל היוםם!!!
אוהבת מלא מלאמלא
ואותי את לא אוהבת ??? :| 😊
סתם סתם מתוקה
אני הכי הכי מאושרת בשבילך
תחיכי
כי ככה את הכי מדהימה!
אין לך מושג כמה אני שמחה שהכול הסתדר אצלך!
וברור שהכול היה חייב להסתדר!
ואת לא הקשבת לי! 😠 נו.נו. .נו לך!!!!
אוהבת אותך נסיכה מדהימה!
הכי הכי הכי
מואההה3>
שתיי מדהימותתת
חופיתייי אני כל כך שמחהה בשבילךךךך
שרק תהיי שמחה
שהחיוך לא ירד לך מהפרצוףף
אוהבת אותךךךךךךךךך
אוהבת כל אחת מכם מתוקות שלי מואה 😊
רגינה אוהבת אותך :]
שמחה בשביללך מאמיייי
בסוף הכל מסתדררר
ובסוף הכל טוב...
שישאר ככה מאמי..
שתמיד יהיה לך ככה טובב
שתחייכי בלי סוףףף אהובתי =]
תודה עינבי יפתי😊
רווותם אוהבתאותך
😁 😁 😁