QUOTE (-שחרווניי- @ 13/07/2007) אאאושרי ? יחלאאו ללאאו ?
חחחח מה !?
מאאיפה הבאת את זה !?!
חחחחחח 😁
זו מילה בערבית, רק שאנ'לא זוכר ת'פירוש שלה.
סתם מצחיקה אותי 😁
עקרב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (hila1990 @ 13/07/2007) קשת
12.12
4 ימים לפנייי 😊😊
QUOTE (oshri_Ok @ 12/07/2007) QUOTE (-שחרווניי- @ 13/07/2007) אאאושרי ? יחלאאו ללאאו ?
חחחח מה !?
מאאיפה הבאת את זה !?!
חחחחחח 😁
זו מילה בערבית, רק שאנ'לא זוכר ת'פירוש שלה.
סתם מצחיקה אותי 😁
חחחחחחחחחחחח
אמרו לי פעם שזה מצבי הנינג'ה ....
זה היה מן סימן של איזה קבבוצה
חחחח באחד הסמינרים .