חזרתיייי 😁
שבוע מעייף!
אבל החבר?
מפנק חופשי 😛
בדיחה חרושה שבטח כולם יגידו אבל...
תזכירי לי?
חחח סתם ברור שזוכרים
איך אפשר לשכוח ?!
אוהבת אותך יתגעגעתי ..........
זוכרת זוכרת..
חח אפילו במפגש, שלא היית (😢) , הזכרנו אותךך..
חחח שאת תמיד פותחת מלא אשכולות על הספר שלך..
איך זה שלא זכינו לעידכוני שטח בשבוע האחרון?
לאן נעלמת?
ברוררררררררר מה את גנובהההה?
מי יכול לישכוח אותך , האאאא?
ברור שזוכרים מתוקה!
איזה כייף לשמוע אותך מאושרת!
הלוואי שתמיד תהיי ככה!
אוווהבת המון
מיכל!
3>
למה שלא נזכור חח? זה שבוע לא שנים מאמי
אוהבת המון ברוכה השבה
ושמחה שנהנת
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ילדונת שלי?!
התגעגעתי אלייך!!!!!!
כל הכבוד לחבר!
ותנוחיי מתוקה שלי
אוהבת אותך
מואההההההההה
עחעח איך אפשר לשכוח באמת😛
איך אפשר לשכוחחח
ושלא תעזי להעלםםם מובן?
אוהבת'כןןןן יפותתת שלייייי 😊
התגעגעתייי!