אני כל כך שונאת אותווו!!
מה יש לו?
מפריע לו שטוב לי?
מפריע לו שאני במחשב עד מאוחר?
מפריעלו שאני נהנית?
מה שאני לא יעשה זה לא טוב לא!!
אי כל כך שונאת את זה
נמאס לי כבר!!
עכשיו יצאתי מהחדר למטב
הוא בא אליי
"למה אתעוד לא ישנה?"
מה?מה מפריע?
החיים שליי!!!
מה אתה מתערב לעזאזל?!?!?
"מחר את תשני כל היום!!"
מה מפריע לך??
גם לישון אסור!!
כשאני מתעוררת מוקדם..
לא טוב לא
"למה את קמה כל כך מוקדם!!אחר כך את כל היום תלכי בלי מצב רוח!"
כשאני ישנה עד מאוחר
הוא בא מעיר אותי!!
נמאס כבררר!!!!
בא לי לברוחח!!!
שונאת אותוו!!!
-פריקה-
מאמי הוא דואג לך אל תיהיי ככה...
ועל מי מדובר?
אוהבתאותך
QUOTE (hofit189 @ 13/07/2007) מאמי הוא דואג לך אל תיהיי ככה...
ועל מי מדובר?
אוהבתאותך
אני מסכימה!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אבא שלי
הייתי במחשב וב-1 וחצי
הוא בא אומר לי לכי לישון
מחר את תשני עד מאוחר
ובלה בלה בלה
מה זה מפריע?
כשאחותי ישנה עד 2 בצהריים זה בסדר!
אבל לי אסור!
חזרתי מטיול שנתי
שלא ישנו שם כל הלילה
יום למחרת רציתי לישון
הוא בא העיר אותי ב 11
וכשאני מתעוררת מוקדם
הוא שואל אותי למה אני קמה מוקדם כל כך
דיברת איתו על זה?
אמרת לו שזה מפריע לך?
שאלת למה הוא ככה?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
הוא אמר לי
שאחר כך אי כל היום עייפה ובלי מצב רוח
ואני ישנה אז כל היום
אבל זה החיים שלי
ואם אני עיפה
אני הולכת לישון צהריים
או שיום למחרת אני הולכת מוקדם
הממ קצת לא סגור על עצמו הייתי אומרת
גם אמא שלי לפעמים מציקה ככה..
זה הקטע שלהם😊
להציק..
אל תקחי קשה..
טניו'ש?
זה אבא!
לכי תביני מה עובר על הדור הקודם?! 😛 😛 😛
תנסי לא לריב איתו
חבל לבזבז ת'מצב רוח על ריב מסוים
ובמיוחד עם אבא שלך!
אל תריבי איתו!
יהיה בסדר מתוקה
תחיכיי 😁
אוהבת אותך
חעחע אבל הכי מפחיד שיבוא היום וגם אנחנו נהיה כאלה 😮
חחחח כה אהה
איזה דור
לא מבינים כלוםם אלה!!
כריס אני מקווה לא ליהיות כזאת!!
אני תמיד אומרת לעצמי
אני לא יהיה כזאת
אני יהיה החברה הכי טובה של הילדים שלי
אי אביא להם לחיות ת'חיים
לא נהרוס להם
חחחח
מקווה שזה יהיה ככה באמתת
אוהבתת