אני יושבת בחדר
במחשב..
פתאום אני שומעת צעדים בביתת..
חשבתי אולי אבא קם או אמא או מישהו
ושיחזרו לישון
אחרי כמה דקות
עדיין יש רעשים
החלטתי ללכת לבדוקק
פתאום מה אני רואה?
ת'כלבה שלי מנסה להכנס!!
הלכתי לפתוח לה ת'דלת..
היא טסה אליי
ומאחורייה רץ איזה צוציק מחזר שלה
אלה עושים לי אחיינים קטנים כלביים
ומפחידים אותי!!
מה זה פה??
ויש לה עוד איזה מחזר אחד
באתי היום הבייתה עם חברה שלי
והוא מחייך אליי
והתחילך ללכת אחרינו
ואמרתי לו כבר שאני לא רוצה אותו בתור גיס
והואלא מבין
ממשי זה ללכת אריי
חצוף!
עוד שנייה בעטתי בוו
חחח אבל מסכןן
הוא חמודד
חחחח ככה זה בשעות כאלה
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
מזכיר לי את מקרה שישבו לנו בכניסה של הבית חתולות על כיסא ואני שועמ רעשים ואז אני מסתכל ודרך הזכוכית אני רואה משהו זז...צל כזה...
בסוף עליתי על זה שזה חתולים...
חחחחחחחחח
גם לי קרה את זה עם חתוליםם איך נבהלתייי 😯
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחD:
אני כל כך שמחה
שגרמתי לכם לצחוק קצת
אחרי כל בעצב והדיכאון שהיו פה😊
אוהבת המוןןןןן
זה מזכיר לי שכל לילה עם אני לא שמה את הכלבה שלי בחזר היא נובחת בטירוף על הצל שלה בחלון כי היא חושבת שזה עוד כלב חחחחחחח סתומה
חחחח אני לבד בבית, לא להפחיד אותי !
חחח חשבתי באמת פרצו לך הלחצת אוותי
מצחיקה אחת חחחחח 😊
QUOTE (koka15 @ 13/07/2007) חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחD:
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחחחחחחח
חופית מזה נבהלתי בהתחלהה
אני עושה לחברה באייסי
TuNiTa (0:28):
ואיי אני שומעת אנשים מסתובבים אצלי בבית
TuNiTa (0:28):
אני הולכת לבדוק
TuNiTa (0:29):
מפחיד
ואז אני פותחת ת'דלת הכלבה רצה אליי
ואז יוצא מהחצר איזה כלב קטןן
הרגה אותי
אני עושה לה
מה זה?את עושה לי אחיינים קטנים באמצע הלילה
לפחות תעשו את זה בשקט!!
בלי להפחיד אנשים!מה זהה פה?
והיא הלכה ולא התייחסה אליי
חח הלחצת אותיייי
ומה אכפת לך עוד כמה גורים 😛