יופי !!
רבתי עם החברה הכי טובה לפני כמה דקות בטלפון
לא יודעת למה יש לה כל הזמן תלונות אלי בזמן האחרון
אבל אני לא השתנתי .. תמיד הייתי כזאת
ואני לא יודעת למה אחרי 7 שנים של חברות יש לה בעיות עם אופי שלי.. באמת שלא !
גם לי יש דברים שמפריעים לי.. אבל אני יודעת להבליג.. להחליק הלאה.. להתעלם ולא להוציא אנרגיות על שטויות.. להסתכל על חצי הכוס המלאה...
אבל דייייי כמה אפשר??? למה רק אני בסדר עם כולם.. משתדלת לא לריב.. להיו חברותית.. לשתוק
אחרי כמה דק' רבתי עם ההורים.. הם החליטו שאני לא יכולה לצאת מחר למסיבת גיוס של חברה או שאני חייבת להיות בבית עד 3?!
מה לעזאזל?!?!???!
הם מזה לא מבינים שאני כבר לא הילדה הקטנה שלהם יותר
אני יודעת מה תגידו לי..
זה שטויות
זאת תקופה זה יעבור
יש דברים יותר חשובים ואני צריכה להסתכל עליהם..
את כל זה אני יודעת
אני יודעת טוב מאוד לייעץ לעצמי
אבל זה לא מוריד את רמת העצבים שלי עכשיו !
אני יודעת שמחר אני אקום ליום אחר... יותר טוב.. זה באמת יקרה
אבל דדדדיייייייייייייייי
מתי אני אוכל לחיות טיפה , תקופה קצרה, ממש קצרה
בלי דאגות קטנות חדשות ומעצבנות שמחרחרות לי במוח??!?!
מתי ?
=/
איך אני מבינה אותך
נגיד אני בנאדם די רגוע
ורק ההורים שלי מביאים אותי לעצבים מטורפים
כאלה שעוברים אחרי יום.
אבל עדיין
שבי בחדר ותנסי להירגע
ותחכי למחר
(:
כשתחליטי שזה מה שאת רוצה..
QUOTE (oshri_Ok @ 12/07/2007) כשתחליטי שזה מה שאת רוצה..
עם אושרי
QUOTE איך אני מבינה אותך
נגיד אני בנאדם די רגוע
ורק ההורים שלי מביאים אותי לעצבים מטורפים
כאלה שעוברים אחרי יום.
אבל עדיין
שבי בחדר ותנסי להירגע
ותחכי למחר
(:
שמחה שמישהו לפחות מבין אותי..
באמת שלא נשאר לי כבר איפה לפרוק את התסכולים שלי.. רק כאן..
אין עם מי לדבר.. כל אחד בא בתלונות
QUOTE כשתחליטי שזה מה שאת רוצה..
אני לא יכולה להחליט לחיות בסרט שהבעיות שלי יעלמו ושהכל יהיה רק טוב
זה לא יקרה לצערי...
אבל אני כן רוצה שיפסיקו לצוץ לי כל פעם צרות קטנות ומעצבנות שאני כל הזמן
רק אחשוב על איך לפתור אותן ועל איך להמשיך הלאה כרגיל..
פאק, אני כולה בת 17 (!!!)
ואני רק חושבת וחושבת וחושבת
איך צאת מזה, ואיך לשפר את זה, ואיך לתקן, ואיך להשתנות, ומה לשנות, ואולי אחרים צריכים להשתנות כי אני בסדר... אבל האחרים לא ישתנו ואני לא רוצה להתחיל להתרחק מכולם כי בסוף אני אשאר לבד ורק אצבור אויבים..
אוף... מסובך כל העיניין
את צריכה להפסיק לחשוב!!!
לנתק את עצמך מכל מה שקורה מסביבך ולהגיד :
"זהו, חלאס. הגיעו מים עד נפש.
אני מעכשיו מתחילה לחיות ומי שיש לו בעיה- שיזדיין".
מגיע לך לשמוח, מגיע לך לחייך חיוך אמיתי, שבא מבפנים.
לרוב אנשים לא רואים את זה , אבל הם רק מפריעים בדרך אל האושר.
תתרחקי טיפה מכל המכרים שלך (במידה, כן? ),
תצאי, תכירי אחרים ו ת ה נ י .
הלוואי והייתי מכירה אנשים חדשים.. לגוון קצת..
חח אבל עם מי אני אצא? לבד עם עצמי?
אני יוצאת כל הזמן עם החברים.. עם אותם האנשים..
ומחר היתה לי הזדמנות ללכת למשו קצת שונה.. עם חברים אחרים..
אבל לאא.. ההורים חייבים להרוס..
כי יש בגרות במת' יום שני ואני צריכה ללמוד בלה בלה בלה
לא מעניינת אותי הבגרות.. אני רוצה להנות סופסוף !
והעובדה שמחר אני אשב בבית לא תגרום לי להתחיל ללמוד..
ואני כן שמחה, וכן מחייכת חיוך אמיתי, ממש לא רע לי..
אבל יש ימים שזה פשוט מתפוצץ אני לא מבינה מה פתאום כולם נופלים עלי
עם העצבים שלהם, התלונות שלהם.. חאלס שירדו ממני ויתנו לי להיות מי שאני..
אני לא הולכת להשתנות בשביל אף אחד..
אז הפעם לא הלכת, קורה.
לימודים באמת יותר חשובים.
פעם הבאה תצאי.
ולא, לא אמרתי שתצאי לבד.
קחי איתך חברה טובה טובה שלך, כזו שלא מעונייננת שתשתני בשום תחום,
וצאו קרעו את העיר 😊
אל תשתני.
את מי שאת וזהו.
תפסיקי לטחון לך את השכל במחשבות, את סתם מזיקה לעצמך.
ממ כן... יש משהו בדברייך.
אולי אני באמת אאמץ לעצמי את הגישה הזאת...
אני צריכה להפסיק חשוב. לזרום.