מכירים את זה שיש לכם חבר או חברה שפוגעים בכם ..
וכל הזמן פוגעים בכם..
ובאמת לא עושה לכם טוב להיות איתם ואתם מתרחקים מהם
אבל בכל זאת אתם נזכרים בפעמים שנהנתם ביחד והכל ואתם מתגעגעים ובא לכם לחזור לחברות הזאת
😊
סוג של מזוכיזם?
או שזה לא רק אצלי..
😢
כל כך מכירה 😢
נפגעתי המוןן מהחברות והידידים וניתקנו תקשר
גם לא מזמן נפגעתי ופשוט נתקתי תקשר למה לי להיפגע ממישהו שם עליי זין
דריה נכון!?
אני מכירה ת'הרגשה
וזה כאב כל-כך עצום להתגעגע למשו שכבר אינו .:\
ומאמי
אם הן מפסידות אותך,ממש חבל
אז את ראויה לחברות הרבה אבל הרבה יותר טובות
אני מקווה בשבילך שתמצאי חברות טובות
שיאהבו אותך כמו שאת אוהבת
שיתנו ת'נשמה
כמו ששאת נותנת
אוהבת אותך!
איזה חמודות .. באמת תודה
רגינוש תודה מתוקה שלי..אוהבת !!
-
והסיפור הוא על מישהי אחת בלבד..
שבאמת יוצא לי רק רע מלהיות חברה שלו
אבל בכל זאת אני מתגעגעת אליה
ולא שאני אעשה עם זה משהו עכשיו.. כי סלחתיכבר יותר מדי ...
אבל עדיין יוצא לי לחשוב על זה המון
=\
אני לא בטוחה על מה את מדברת
אבל אם את חושבת שזה שווה את זה ,דברי איתה
ואם לא ,תנסי שלא להתעצב על זה..ולהמשיך בחיים שלה כנראה שבלעדיה
|:
אוהבת אותך😊 ,ודברי איתי!!
שירקה את יודעת שלא מגיע לה שאני אדבר איתה
סתם עברתי היום ליד הבית שלה ו..נזכרתי בדברים כזה
ואני אמשיך בחיים בלעדיה כמו כולנו
אבל עדיין לפעמים זה קופץ לי :S
דריה נשמה
אם כואב לך
וקשה לך
באמת לכי דברי איתה
לא יודעת עד כמה זה יעזור
כי זה באמת כואב לאבד חברה
אבל יש סיבות בעולם לכל דבר שקורה בחיים
תקחי סיכון דברי איתה
אוהבת אותך מותק
תלוי איך החברה הזאת פוגעת בך כל פעם
ואם אפשר להמשיך להיות חברה שלה למרות החסרונות ופשוט להתעלם מהם?
את לא חייבת להיות החברה הכי טובה שלה
תשמרי סוג של דיסטנס.. אל תתני לה הכל..
כי ככל שתתקרבי ככה קל יהיה לה יותר לפגוע בך..
את כן יכולה להיות איתה בשביל הכיף, הצחוקים, היציאות..
אבל אל תסמכי עליה יותר מדי
ותפתחי סוג של חומה כזאת.. שלא תיפגעי יותר :]
עכשיו כשאני בטוחה מי זאת
באמת שלא מגיע לה חברה כמוך..
ואני יודעת גם לי יוצא לחשוב עליה לפעמים..אפילו סתם מעניין מי איתה עכשיו ומה הוא חושב עליה
אבל אין מה לעשות.. יש רק דרך אחת לחיות בכייף בלי ה'פחד' הזה שהיא תעשה איזה משהו והדרך הזאת זה פשוט למחוק אותה מהחיים שלך..ושל כולנו
וכמה זה עצוב
את יודעת שהיא הביאה את זה על עצמה ..היא ורק היא |:
וכמו שאמרתי לך, באמת באמת שלא מגיע לה חברה כמוך !!
יותר מידי סלחת והאמנת.. כנראה שבאמת צריך לוותר
אל תיהיה עצובה קושקוש !! 3>
אממ רגינוש ו-טרו סטאר- אני אענה לשתיכן
כן היא בהחלט אחת שנחמד וכיף איתה ..
אבל לא אי אפשר להתעלם מהחסרונות לטווח הארוך
הרבה זמן התעלמתי ונפגעתי וסלחתי ונפגעתי וסלחתי
חצי מכל זה זו אשמתי, שסלחתי מהר מדי
אני מניחה שאני לא אלך לדבר איתה במצב הזה
וריחוק כלשהו לא בדיוק עובד במקרה שלה היא חברותית מאוד כזו ..
QUOTE (שירקה_הנסיכה @ 12/07/2007) עכשיו כשאני בטוחה מי זאת
באמת שלא מגיע לה חברה כמוך..
ואני יודעת גם לי יוצא לחשוב עליה לפעמים..אפילו סתם מעניין מי איתה עכשיו ומה הוא חושב עליה
אבל אין מה לעשות.. יש רק דרך אחת לחיות בכייף בלי ה'פחד' הזה שהיא תעשה איזה משהו והדרך הזאת זה פשוט למחוק אותה מהחיים שלך..ושל כולנו
וכמה זה עצוב
את יודעת שהיא הביאה את זה על עצמה ..היא ורק היא |:
וכמו שאמרתי לך, באמת באמת שלא מגיע לה חברה כמוך !!
יותר מידי סלחת והאמנת.. כנראה שבאמת צריך לוותר
אל תיהיה עצובה קושקוש !! 3>
אני חושבת בול כמוך ואת יודעת את זה
רק קשה לי שזה לטווח הארוך שוואלה אני אומרת לעצמי שאני מתרחקת וזה באמת ככה
ויוצא לי לחשוב על זה כל הזמן כמו שדיברנו אתמול כאילו אנחנו יוצאות החארות
וזה מציק לי
אבל אני מעדיפה ככה ..
אוהבת אותך
מוכר זה לא רק את מאמי..
תמיד זוכרים את הטוב לא רק את הרע
מכירה קרה לי הרבה פעמים
תחשבי על נדברים הרעים שהיא עשתה
תבלי תצאי תהני
תראי שעם הזמן לא תגעגעי ולא כלום