כל החדר שלי בלגן חחחח
וכולם אצלי בקריזה
חחח אני גרועה בלדאוג שהחדר יהיה מסודר
איפה אחותי שתדאג שהוא יהיה מסודר אה? בניו יורק מסתכלת על החנויות וקונה לעצמ דברים
ואין לי כוח לסדר אותו חחח
וההורים שלי אומרים לי לסדר אותו
ואני כל הזמן דוחה את זה
ועם החדר יהיה מבולגן שאחותי תחזור יהיה פה רצח
אני רצינית זה מפחיד חחח
סתם פריקה של עצלנות
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה חמודה אהבתי את הכותרת שדפקת לאשכול ...
אחלה כותרת...
לא נורא תסדרי לאט לאט
חחחחחחחחחחחחחחחחח
מירבוווווווווושלי.. העצלנות גוברתת 😁
לא נורא תסדרי לאט לאט כשיהיה לך כוח, או כשמשעמם!..
כשמשעמם לי והחדר שלי מבולגן [רוב הזמן] אני שמה מוזיקה בקולי קולות רוקדת ומסדרת..
זה דווקא די כייפ ..חח 😉 😂
אם בא לך אני תמיד יכולה לקפוץ אלייך ולעזור לך.. 😊
אוהבת אותך יפה שלייי..
מואאאה 😘
נופר חחח כן ממש תנ"ך אצלי בחדר
חופיי- אבל אין לי כוח
חלי שלי חחחח כן העצלנות מה אני יעשה שאני עצלנית זה הכל באשמת ההורים שלי שהם מפנקים
אותי יותר מידי חחח סתם אני יעשה את זה מתישהו שיהיה לי כוח שאני לא יודעת מתי יהיה לי אבל...
ותבואי בכיף לא צריך לסדר אפילו חח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה חמודה
אהבתי את הכותרת שדפקת לאשכול
לאט לאט תסדרי...בהצלחה 😊
חח לא לאט לאט
עזו לא מסדרת אין לי כוח
יותר מידי מבוגלן חח
מקסימום ב 23 לחודש היא חוזרת? תזכרו שאהבתי אותכם
חחחחחחחחחחחחחחחח ילדה משכילה
חכמה ונבונה את😊 אחלה כותרת😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחחחחחחחח כן כן מילה וילה ממה שאמרת
אני משכילה נבונה יוום אחד אני יגדל ואני יהיה רבנית
אבל קודם לסדר את החדר 😊
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
יאללה מספיק להיות עצלנית תעלי על בגדי ניקיון 😉
תפסי מגב סרמטו ריצפה ויאללה לעבודהה!!!
בהצלחה בובייי