שבווווווע שלא דיברנו: (
ולא בטוח אם בכלל נדבר אי פעם...
עם כמה שהוא פגע בי אז
אני כלכךךךךךךךך מתגעגעת אליו : (
ולא אכפת לו בכלל...הרי הוא כלכך בטוח בעצמו...
שזה קטן עליו להתעסק בזה...
והוא גם בטוח שהוא צודק \ =
אוףףףף : (
למה כולם מתרחקים ממני?
בא לי לנסוע רחוווווווק : (
מאמי מיזה ?
ואף אחד לא מתרחק ממך אל תיהיי עצובה ואל תחשבי דברים כאלה
בגלל אחרים
לוביוו
כריסי שלי?!
לברוח זה לא פתרון!
תתמודדי עם הבעיות
ואל תתני לאף בחור לבאס אותך בצורה כזאת
ויש אנשים שלא אכפת להם מכלום,רק מעצמם
אז אם את רואה שזה ממשיך ככה
תנסי להפסיק את הכאב
תמשיכי הלאה
כמה שזה כואב
ואף אחד לא מתרחק ממך
זאת תקופה שזאת מרגישה שאת לבד
בגלל שהוא לא איתך ובמיוחד שלא ראית אותו שבוע
בגלל שאת אוהבת ומתגעגעת
אבל זה לא נכון
כולם כאן איתך
זה רק הוא שמפסיד מדהימה כמוך!
תחחיייכי נסיכה
אוהבת אותך
רגינה הוציאה לי את המילים מהפה!
זו הרגשה שתעבור.. תקופה שתעבור
אל תתני לזה להשפיע עליך ככה
הידיד הכי טוב שלי
כנראה שכבר לא...: (
רבנו בגלל איזו שטות ובאמת שנעלבתי והוא חושב שזה לא מזיז לי בכלל \ =
והוא בין האנשים היחידיייים שיכולתי לדבר איתו הכי חופשי שיש והכי סמכתי עליו בעולםםם
ודווקא הוא מוותר עליי בכזאת קלות
תודה יפות שלי אוהבת אתכן ( :
אם הוא לא יודע שנפגעת ככה..
למה את לא אומרת לו?
לדבר תמיד פותר הכל
אני רבתי עם החברה הכי טובה שלי ריב רציני רק בגלל ששתינו לא דיברנו-נפגענו ושתקנו
ועכשיו? הקשר שלנו לא כמו פעם
אז מאמי אם את רוצה להחזיר את הקשר לקדמותו
תדברי איתו כמה שיותר מהר
שיחה רצינית.. שיבין מה את מרגישה
QUOTE (einavush @ 12/07/2007) אם הוא לא יודע שנפגעת ככה..
למה את לא אומרת לו?
לדבר תמיד פותר הכל
אני רבתי עם החברה הכי טובה שלי ריב רציני רק בגלל ששתינו לא דיברנו-נפגענו ושתקנו
ועכשיו? הקשר שלנו לא כמו פעם
אז מאמי אם את רוצה להחזיר את הקשר לקדמותו
תדברי איתו כמה שיותר מהר
שיחה רצינית.. שיבין מה את מרגישה
בדיוק
דברי איתו תגידי לו שנפגעת ממנו
יהיה טוב
אוהבת אותך
אמרתי לו שנעלבתי והוא לא מאמין לי!!!!
וניסיתי לדבר איתו אז הוא לא מדבר איתי עכשיו
איפה ההיגיון?
לאדעת \=