מי הוא חושב שהוא בכלל שיכול להגיד איך אני?! 😢
מה עשיתי לו שהוא יצא עליי ככה: (
כןן ברור הוא כזה חכם ומושלםםם שחושב שהוא יודע להגיד ממה נובעות כל הבעיות שלי: (
אבל הכי פגע ביייי...
שהוא אמר שאיך שאני מתנהגת הוא לא מבין איך בכלל חבר שלי נשאר איתי: (
עלללק ישיר
לך תמות : (
מיזה הסתום הזה שמדבר אליך ככה??
האאא? 😠
אז הוא לא ידיד אל תתיחסי אליו בכלל
זה לא ידיד זה
עזבי אותו על תתעצבני בגללו
הוא לא שווה את זה
ישיר עלק ישיר..
עדיף שיהיה בשקט..
את לא צריכה אנשים כמוהו
ובטח שאת לא צריכה להיפגע מאנשים כמוהו
"מי ששווה אותך לא יגרום לך לבכות"
אני בטוחה שיש לך ידידים יותר טובים ממנו
ואל תקשיבי לו בכלל כי הוא סתם מבלבל במוח
אווהבת
קבלי חיבוווק ממני
עינב -פה את הוצאת לי את המילים מהפה!
כירסי!?
לבכות בגללו?!
פייייי
מי שמע עליו?!
אה?
לפגוע בנסיכה כמוך
הוא עוד יצטער על כך!
הוא לא שווה אותך בגרוש!
אוהבת אותך
ותחיכיי@@@@
אתם צודקות שאני לא צריכה להתייחס וביום אחר באמת לא הייתי שמה עליו
אבל פשוט זה בא לי מה זה לא במקום היציאה הזאת שלו
ביאס אותי עוד יותר בעע
אוהבת אתכן (:
תודה...
כריס תתעלמי ממנווווו
לא שווה תיחס שלך!!
סתם מעפןן..
תשימי עליו פסססססססס
מי הוא בכלל?!?!?
זהוו כולםםםם אנחנו הולכות למרר לו את החיים!!!
כריסי מאמי הוא לא באמת ידיד...
סתם קנאי
את הרבה יותר מזה1!!!
אל תהיי עצובההה
אוהבת אותך ואיתך תמידדד
שונאת אותו דפוק זה
לא ידיד ולא כלום וכל מה שאמרו כאן
תתעלמי ממנו
לא שווה שתתעצבני בגללו או שתתבאסי
אוהבת אותך
כתבתי באוואי שעצוב לי ותראו מה הוא כתב...
אידיוט😢
רגב (PM 07:34) :
הבנתי נקודה רגישה אצלך המשך ערב נעים מאמי 😊 ואני מיתנצל על הבוטות אבל היתי חייב לומר לך את זה כי את לא מבינה איך את לא שורדת שום מערכת יחסים הנה הסיבה תהיי קצת יותר קלילה
רגב (PM 10:42) :
=-O
=-O רגב בסטאטוס המשתמש לא זמין כעת.
[Currently N/A]
רגב (PM 10:42) :
מה זה קשור אלי?
רגב (PM 10:42) :
😢
רגב (PM 10:42) :
רגב (PM 10:42) :
לא היתכוונתי כריסי
תודה יפות שלי אני אוהבת אתכן ,
פחות עצוב לי חחעע
טוב נו אני כבר באה לקלל אותו וזה
ופתאוום השיחה הזאת בסוף 😛
חחחחח
יפה שלייי
יהיה טוב!
אוהבתת