מפחדת מהלא ידועעעע
מפחדת מלאבד
מפחדת מליכאוב
מפחדת מהמבט
מפחדת מהדמעות
מפחדת להמשיך ולהישרף מבפנים
מפחדת ..
מפחדת מהכל!
😢 😢 😢
מאמי זה נכון לפחד
השאלה איך את מתמודדת עם הפחד..
אני בטוחה שתעברי אותו
QUOTE (chen-daskal @ 12/07/2007) מאמי זה נכון לפחד
השאלה איך את מתמודדת עם הפחד..
אני בטוחה שתעברי אותו
😉
עם תגובות למעלה ^ ^
חלק מהחיים זה להתמודד עם פחד,כאב,סבל,דמעות
את תראי,
אם תתמודדי בדרך הנכונה
אם תתמודדי בכיוון הנכון
הכול ילך בסדר!
את
חזקה מזה אני בטוחה
רק קחי תיעצמך בידיים
תיהי חזקה
תבקשי מהאל,כוח,עוצמה,
תבקשי ממנו הכול
ואז תראי,
הכול ילך בסדר
שולחת לך חיבוק ענקי
שישכיח ממך את הכאב הגדול
אוהבת אותך הכי בעולם
QUOTE (chen-daskal @ 12/07/2007) מאמי זה נכון לפחד
השאלה איך את מתמודדת עם הפחד..
אני בטוחה שתעברי אותו
..
אין לי כ"כ הרבה מה להגיד :\
תודה יפות שליי
QUOTE (koka15 @ 12/07/2007) אין לי כ"כ הרבה מה להגיד :\
תודה יפות שליי
את לא צריכה להגיד כלום
רק תיהי חזקה קוקי
את תעברי את הכול
אלוהים איתך!
אוהבת אותך הכי בעולם
QUOTE (רגייי @ 12/07/2007) QUOTE (koka15 @ 12/07/2007) אין לי כ"כ הרבה מה להגיד :\
תודה יפות שליי
את לא צריכה להגיד כלום
רק תיהי חזקה קוקי
את תעברי את הכול
אלוהים איתך!
אוהבת אותך הכי בעולם
תודה על הכל מאמי ..
את באמת גורמת לי להרגישש יותר טוב
אוהבת אותך מלאאא
מאמי אני אוהבת אותך אין לך ממה לפחד
יש סביבך אנשים שאוהבים אותך
ולא יתנו שיקרה לך שום דבר רע
אוהבת אותך המון
גם אני מפחדת מכל כך הרבה דברים...
אבל מותק זה מה שבעצם מחזק אותנו.
הדרך שאנחנו מוצאים להתמודד עם הדברים.
ואת...אתה מסוגלת..
לזה ולעוד הרבה 😊
כך שלכי על זה..ותבריחי את הפחדים😊
מאמי את יודעת שזה לא ימשך ככה כל הזמן הרי... זה הכל תקופות
אין כזה דבר שכל הזמן רע ואין דברים טובים שקורים מסביב..
סתכלי על חצי הכוס המלאה.. ופחות תתעמקי בצרות :]
תודה בנות אוהבת אתכןןןןןןןןןןןןןןן=\
כמו שחנצוק אמרה
לפחד זה טבעי
כל עוד את לא נותנת לפחד להשטלת עלייך אז זה אין בעיה
מקווה שהכל בסדר
אוהבת אותך
תודה לכן אוהבת אתכן
חופה אני אוהבת אותך חיימשלי!!
רק תהיי חזקה נשמה
יהיה טוב, אני מקווה (: