מה קרה אהובתייייי? 😢
אוהבת אותךךך..
מה קרה חופית'וש ? 😢
יהיה טוב
חופית?~
יפה שלי?
מה קרה?
דברים נגמרים בחיים
אין ברירה
לכל דבר יש סוף והתחלה
ואחרי הסוף
תמיד בא משו אחר
טוב יותר
אוהבת אותך
בוביי מה קרההההה?
למה את לא עונה לי שם?
😢
QUOTE (רגייי @ 12/07/2007) חופית?~
יפה שלי?
מה קרה?
דברים נגמרים בחיים
אין ברירה
לכל דבר יש סוף והתחלה
ואחרי הסוף
תמיד בא משו אחר
טוב יותר
אוהבת אותך
לדבר הזה אין התחלה חדשה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ואני לא יתן לזה להיות סוף 😢😢😢
אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך😢😢😢
בר אני אוהבת אותך אני רוצה קצת להיות לבד
סורי אהובתי אוהבת מלא
אם את לא רוצה שזה יהיה סוף תילחמי על זה שזה לא יסתיים
וימשייך בדרך טובה יותר
QUOTE (einavush @ 12/07/2007) אם את לא רוצה שזה יהיה סוף תילחמי על זה שזה לא יסתיים
וימשייך בדרך טובה יותר
אני מנסה להילחם לא הולך לי 😢😢😢😢
QUOTE (ילדהמשומשו @ 12/07/2007) זה קשור לחבר שלך ?
😕
יפה שלייייייייי
אהוובתי ..
תזכרי שאני תמיד כאן בשבילך ..
לא משנה מה יהיה
ומה יקרה!
אני מחכה לך ..
תדברי איתי אני דואגת ..
אוהבת אותך כ"כ