מסיבת סיום............זהו נגמר 12 שנות לימוד... 😊
למה את לא נשמעת מאושרת?
תהני היום מווותק
נצלי ת'יום האחרון הזה
תקופה חדשה מתחילה לה..
בהצלחה
QUOTE (einavush @ 12/07/2007) למה את לא נשמעת מאושרת?
תהני היום מווותק
נצלי ת'יום האחרון הזה
תקופה חדשה מתחילה לה..
בהצלחה
😁
אוי זה עצוב . 😢 בדיוק אני חושבת שנשארו לי שנתיים להיות עם החברות ואז זהו 😢 😢 😢
תההההההני, עד כמה שאפשר.
מצטרפת לכולןן
ותהני היוםםם
תני חיוך מאמי ..
תהני ודפקי הופעה היום !
תהני מאמי .... 😊
בטח יהיה מרגש
לי נשארה עוד שנה.. עולה לי"ב..
לא יודעת אם לשמוח או להיות עצובה שהתקופה הזאת נגמרת :/
תהני הכי שאפשר יעלי..
תזכרי שכל סוף זה התחלה של משהו חדש :]
תהני מאמי
ולמה את לא שמחה?
יעל , תהני כמה שאת רק יכולה .
חייכי . ותחשבי על השנים האלה.. תהני כמה שיותר , תנסי שלא לחשוב על דברים אחרים .
חייכי חיוך ענקי , דפקי הופעה .. צאי ותהני 😊
תאמת זה די עצווב. \ =
אבלאבל כמו שאמרו פה כל סוף התחלה של משו חדש
תהני מותק ( :
הכי כיף בעולם
רוצה להתחלף?!
תהני מאמיי שמחה בשבילך
שיהיה המון בהצלחהה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 12/07/2007) הכי כיף בעולם
רוצה להתחלף?!
תהני מאמיי שמחה בשבילך
שיהיה המון בהצלחהה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איתה
מילה במילה
מיום ליום אני מגלה שאני ואת דומות באופי
חחחחחח
יעלו'ש תהני!!!
כמו שאמרו פה כל סוף התחלה חדשה!
אווהבת!!
ואחרי זה תעלי לנו תמונות 😛
מיכל
העיקר לי נשאר עוד 4שנים חחח
אוקי נכון זה מבאס נפרדים מחברים וכל הזה
אבל אחרי כל סוףמתחיל משהו חדש
אז תנצלי את הערבב ותדפקי הופעה של החיים שלך