"היא אומרת שנגמר,הרגש כבר עבר
אבל בלי שאף אחד רואה
הוא עובר והיא מסתכלת
בלי שאף אחד שומע,הוא מדבר ונשמתה זועקת
בלי שאף אחד שם לב,הוא נמצא אצלה כל יום בחלום
ובערב כאשר היא לבד,היא בודקת שבאמת אין אף אחד
ואז היא לא צוחקת,לא מחייכת,היא כבר לא יפה
כי בלילה היא ב ו כ ה"
משקרת לכולם, אבל לעצמי?! לא מסוגלת לשקר.
לא מגיע לך!!!!
אבל... לא מסוגלת לחיות בלעדייך
אני פשוט אוהבת אותך.
חשבתי שיעבור... עד עכשיו לר עבר.
מאמי מה קרה? למה את ככה עצובה?
אל תוותרי על האהבה שלך
לכי עד הסוף תתני את הכל מעצמך
תזכרי שהכל לטובה.
את לא צריכה לשים מסכה ליד אנשים
תהיי מי שאת האנשים והחברים האמיתיים
יהיו איתך בטוב וברע בכל רגע
וישמחו אותך. ידעו לתת לך את החיבוק
ברגע הנכון ואת הנשיקה.
תהיי חזקה תזכרי שהכל מסתדר
יהיה טוב שולחת לך חיבוק ענקי
ותמיד פה בשבילך.
עוד משהו תדעי שאין דבר רע בלבכות
זה סוג של פריקה אבל יש גבול.
אוהבת המון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 12/07/2007) מאמי מה קרה? למה את ככה עצובה?
אל תוותרי על האהבה שלך
לכי עד הסוף תתני את הכל מעצמך
תזכרי שהכל לטובה.
את לא צריכה לשים מסכה ליד אנשים
תהיי מי שאת האנשים והחברים האמיתיים
יהיו איתך בטוב וברע בכל רגע
וישמחו אותך. ידעו לתת לך את החיבוק
ברגע הנכון ואת הנשיקה.
תהיי חזקה תזכרי שהכל מסתדר
יהיה טוב שולחת לך חיבוק ענקי
ותמיד פה בשבילך.
עוד משהו תדעי שאין דבר רע בלבכות
זה סוג של פריקה אבל יש גבול.
אוהבת המון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
עם מורני ..
מה שלא קרה, אני בטוחה שהכל יסתדר על הצד הטוב ביותר .
אין על מה להילחם,
הוא לא אוהב אותי
הוא אף פעם לא אהב,
סתם הייתי סטוץ חולף בשבילו
ובשבילי?בשבילי הוא האהבה הראשונה,הנשיקה הראשונה,
לשכב איתו לא שכבתי...אבל רק כי עצרתי את זה ממש שניה לפני שזה קרה.
לשכוח אותו אני בחיים לא אשכח.
אני רק רוצה שיפסיק לכאוב,שתפסיק ההרגשה הזאת כששאני חושבת עליו,
כשאני רואה אותו.
אני משקרת לכולם כי אני רואה שנמאס להם,
כבר כמה חודשים אני חופרת לכולם בשכל על העניין
בהתחלה הם היו מבינים אבל עכשיו כבר נמאס להם לשמוע על זה,
אני מרגישה את זה,בפעמים האחרונות שדיברתי עם אנשים על זה
הרגשתי שאני מדברת לעצמי,שהם כבר אפילו לא מקשיבים.
אז נמאס ואמרתי להם שעבר לי.
מרגישה לבד.
וואו.. מאמי אני כל כך כל כךךךךךךךךךךך מבינה אותך
קרה לי בידיוק אותו הדבר.. היינו ביחד.. בשבילו אני הייתי סתם אחת שיודעת לדעת בו ושמושכת אותו..
וסתם סטוץ.. אבל בשבילי? בשבילי הוא פשוט היה האהבה הראשונה.. והאחרונה , כולם כבר לא מתייחסים
ואני בלילות עוד חושבת עליו.. אפילו שהמשכתי בחיים שלי.. עדיין אני מתגעגעת אליו כל כך..
ואפילו שיש לי עכשיו חבר.. ואני אוהבת אותו אל תגידי שלא !
אני בחיים לא יאהב אף אחד כמו שאהבתי אותו
😢
כל כך מיזדהה איתך עכשיו..
החזרת לי את כל הרגשות
כל כך הרבה זמן ששיקרתי לעצמי.. והינה זה חוזר 😢
אני ישמח עם תיכנסי אלי לאייסיקיו..
319657908
או שתיכתבי לי את שלך לפרטי..
לאב יו תיהי חזקה
מאמא אני מבינה אותך
אני מבינה שכואב לך ושהכאב רק גובה בגלל שלא מבינים
ואין עם מי לחלוק,
ואת יודעת שאבוד איתו.
אבל את יודעת.. החיים ממשיכים הלאה..
הם לא עוצרים כאן ועכשיו בגללו.
הסתדרת מצויין בלעדיו
לא רואה שום סיבה שלא תצליחי להמשיך הלאה גם אחרי שהוא כבר אינו חלק מהחיים שלך
נסי לשכוח..
למצוא אהבה חדשה
לצאת כמה שיותר להוציא אותו מהראש
אין לי מה להגיד = \
יום אחד זה אמור לעבור : (
בטוח...
זה לא שאני יושבת כל היום בדיכי ובוכה בגללו,
להפך הדמעות מזמן נגמרו..ואני יוצאת,מבלה,עושה שטויות מתחרפנתתת
החיים ממשיכים...
אבל הכאב לא נעלם,הוא משתתק לרגעים ואני כבר מספיקה להתלהב
אבל הוא תמיד חוזר.
חחחח כן ... זה הדבר היחיד שמחזק אותי, הידיעה שמתישהו זה יעבור.
רק שיעבור כברררר... : ]