אין כזה דבר.
אולי חברות הכי טובות.
אבל חבר הכי טוב, ממין זכר,
זה דבר שלא קיים.
לא הגיוני.
אכפת לו רק מעצמו.
התקשרתי להתייעץ איתו על משו,
דיבר על עצמו.
ככה זה כבר חודש לפחות.
"אני רוצה להתקדם שלב, ואת תוקעת אותי מאחור".
שיהיה.
ניתקתי איתו את הקשר.
אני לא מוכנה שנישאר ידידים ככה.
אין טעם בזה.
הוא יצא מ-פ-ג-ר-!
העיקר "לא מנסה לפגוע בך"..
כבר תירה בי וזהו.
אני חושבת שיש כזה דבר, חבר הכי טוב.
אולי הוא במקרה לו.. אבל אל תחשבי שבכללי אין .
כי יש . כמו שיש חברות טובות יש גם חבר טוב ..
אם הוא פוגע בך עשית נכון שניתקת את הקשר איתו..
אייי לאב יו 3>.
בטח שיש דבר כזה ברו'ש
חולת נפש שלי יש ידידים וחברים
אמיתיים.
יש לי כאלה 3 הכי מקסימים בעולםםםםםםםםם
והם עשו ועושים בשבילי הכל
וזה הדדי אני אתן בשבילהם הכל
אולי איכזבו אותך אבל את תמצאי
את הידיד האמיתי.
ברו'ש אני לאהוב אותך אחות לא נורמלית שלי
אל תהיי מבואסת.
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מסכימה עם מורניי
את עוד תמצאי אחת כזהה
מואהה
כרגע, לא מאמינה בהם.
מפגריםםם!
חח גם לדעתי אין :\
אולי ידידים וזה אבל חבר טוב לא נראלי בכלל..
אני חושבת שמורני צודקת... ברור שיש..
ברו'ש
חברות!? אני לא חושבת שיש הרבה,אבל יש אני בטוחה
וגם חברים
רק צריך למצוא את החבר או את החברה שבאמת יעשו הכול בשבילך
כמו שאת תעשי בשבילם
לאט לאט
ואת תמצאי
בטח שיש!
אולי הבנאדם הספציפי הזה, הוא לא כזה..
אבל יש, בטח שיש דבר כזה חבר טוב!
את עוד תמצאי אותו..
מאמי לעולם אל תכללי את כולם....
יכול להיות וזה נורא הגיוני שהוא יוצא דופן
לא כולם כמוהו..
כמו שאין עוד אחת כמוך ;]]]
אז יהיה טוב ואולי הכל יסתדר בנייכם..
ואם אתם חשובים אחד לשני אתם תתגברו על הכל...
אני בדיוק במצב שלך אבל תודה לאל אנחנו התגברנו על ה-כ-ל
תאמת שאני גם לא מאמינה שחברים בנים...
ידידות של בת ובן.. הרוב זה על אינטרס מסויין.. או שהוא רוצה אותה או שהיא רוצה אותו
בדרך כלל זה מתפוצץ...
אבל אני עדין מאמינה שיש כמה טהורים כאלה..
גם לי היה פעם חבר ממש ממש טוב.. אבל זה נגמר
בכל מקרה.. אם הוא פוגע בך..
נתקי איתו ת'קשר כי הוא סתם מעפן ולא שווה תעצבים שלך..
QUOTE עינב מותק, ניתקנו.
אה נכון.. חח סורי לא שמתי לב
בכל מקרה הבנת מה אני התכוונתי