אני יודע בדיוק על מה את מדברת ...
מוזר...
בהחלט זה דבר מאוד נפוץ שאת מתארת כרגע...
אבל זה בעצם השלב השני של כוח מאוד חזק..
זאת הרגשה בלתי נמנעת לצערי, כל אחד מרגיש אותה
אבל זה בדיוק השלב הנכון להבין שיש בחיים מעבר לתחושת בטן
ושלא כל דבר נקבע ע"י הרגע, אלה ע"י הנצח!
תחשבי עליו, את כרגע לא רק שלא מרגישה אהבה ,את מרגישה דחיה, גועל!
אבל ברגע שאת תיהי בלעדיו, את פתאום תתחילי להרגיש שהוא חסר לך...
אבל זה כבר יהיה מאוחר מידיי
תסתכלי על הנצחיות של ההרגשה שלך, הרגשות באות כמו כל דבר בחיים, כמו האור הן באות בגלים
זה רק שפל שפגשת בו בדרך, זה כלום!
תתעלמי מזה, זה יעבור לך,
אח"כ מגיעה שיא חיובי
תחשבי על זה שזה כמו ים
בהתחלה את קופצת למים הרדודים ,את מרגישה את ההרגשה של המים ואת מתחילה להכנס עמוק יותר ויותר לגלים
ואז בדיוק במקום השבירה לפני הגל הענקי ,יש נסיגה של המים, נסיגה שנראת כאילו המים דוחים אותך
אבל אם תסתכלי קדימה מגיע גל בעוצמה אדירה שפשוט סוחפת אותך עליו
אז אל תסתכלי על הרגע ,תרימי את הראש ותסתכלי קדימה
QUOTE (מטונף @ 12/07/2007) אני יודע בדיוק על מה את מדברת ...
מוזר...
בהחלט זה דבר מאוד נפוץ שאת מתארת כרגע...
אבל זה בעצם השלב השני של כוח מאוד חזק..
זאת הרגשה בלתי נמנעת לצערי, כל אחד מרגיש אותה
אבל זה בדיוק השלב הנכון להבין שיש בחיים מעבר לתחושת בטן
ושלא כל דבר נקבע ע"י הרגע, אלה ע"י הנצח!
תחשבי עליו, את כרגע לא רק שלא מרגישה אהבה ,את מרגישה דחיה, גועל!
אבל ברגע שאת תיהי בלעדיו, את פתאום תתחילי להרגיש שהוא חסר לך...
אבל זה כבר יהיה מאוחר מידיי
תסתכלי על הנצחיות של ההרגשה שלך, הרגשות באות כמו כל דבר בחיים, כמו האור הן באות בגלים
זה רק שפל שפגשת בו בדרך, זה כלום!
תתעלמי מזה, זה יעבור לך,
אח"כ מגיעה שיא חיובי
תחשבי על זה שזה כמו ים
בהתחלה את קופצת למים הרדודים ,את מרגישה את ההרגשה של המים ואת מתחילה להכנס עמוק יותר ויותר לגלים
ואז בדיוק במקום השבירה לפני הגל הענקי ,יש נסיגה של המים, נסיגה שנראת כאילו המים דוחים אותך
אבל אם תסתכלי קדימה מגיע גל בעוצמה אדירה שפשוט סוחפת אותך עליו
אז אל תסתכלי על הרגע ,תרימי את הראש ותסתכלי קדימה
ואיי
כל כך נכוןן!!
QUOTE (טוניטה @ 12/07/2007) QUOTE (מטונף @ 12/07/2007) אני יודע בדיוק על מה את מדברת ...
מוזר...
בהחלט זה דבר מאוד נפוץ שאת מתארת כרגע...
אבל זה בעצם השלב השני של כוח מאוד חזק..
זאת הרגשה בלתי נמנעת לצערי, כל אחד מרגיש אותה
אבל זה בדיוק השלב הנכון להבין שיש בחיים מעבר לתחושת בטן
ושלא כל דבר נקבע ע"י הרגע, אלה ע"י הנצח!
תחשבי עליו, את כרגע לא רק שלא מרגישה אהבה ,את מרגישה דחיה, גועל!
אבל ברגע שאת תיהי בלעדיו, את פתאום תתחילי להרגיש שהוא חסר לך...
אבל זה כבר יהיה מאוחר מידיי
תסתכלי על הנצחיות של ההרגשה שלך, הרגשות באות כמו כל דבר בחיים, כמו האור הן באות בגלים
זה רק שפל שפגשת בו בדרך, זה כלום!
תתעלמי מזה, זה יעבור לך,
אח"כ מגיעה שיא חיובי
תחשבי על זה שזה כמו ים
בהתחלה את קופצת למים הרדודים ,את מרגישה את ההרגשה של המים ואת מתחילה להכנס עמוק יותר ויותר לגלים
ואז בדיוק במקום השבירה לפני הגל הענקי ,יש נסיגה של המים, נסיגה שנראת כאילו המים דוחים אותך
אבל אם תסתכלי קדימה מגיע גל בעוצמה אדירה שפשוט סוחפת אותך עליו
אז אל תסתכלי על הרגע ,תרימי את הראש ותסתכלי קדימה
ואיי
כל כך נכוןן!!
^^
QUOTE (מוריה16 @ 12/07/2007) קרה לכם פעם שהיה לכם יותר מדי טוב?!?
ופחדתם שהרע יגיע?!?
קרה לכם פעם שהייתם עם אותו בנאדם הרבה זמן שפתאום נמאס לכם ממנו?!
פתאום הוא הגיעל אתכם!? פתאום לא בא לכם לשבת איתו?!
קרה לכם פעם שיש מלא אנשים סביבכם אבל בכל זאת הרגשת לבד?!!
עזבו אל תיחסו סתם פריקה לא יודעת מה עובר עלי 😕
מבולבלת 😯
לפעמים מרגישים שיותר מידי טוב
וחוששים שזה יהרס או יגמר
אבל תמיד צריך לזכור שחיים את הרע ואת
ההווה אסור לפחד צריך להנות ולהעריך את מה שיש.
כשחושבים על הרע הוא מגיע
כשנמצאים עם האושר והתקווה הכיף ממשיך ולא מפסיק.
לגבי אותו בנאדם שנמאס ממנו לא קרה לי.
לגבי האנשים סביבך ומרגישים לבד זה קורה
אבל ברגע שפותחים באמת את העיניים רואים
שאנחנו בכלל בכלל לא לבד.
אנחנו ביחד עם עוד מלא אנשים סביבנו
פשוט לא תמיד יודעים להעריך את זה.
אוהבת המון ושולחת חיבוק ענקי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
קרה לכם פעם שהייתם עם אותו בנאדם הרבה זמן שפתאום נמאס לכם ממנו?!
פתאום הוא הגיעל אתכם!? פתאום לא בא לכם לשבת איתו?!
קרה לכם פעם שיש מלא אנשים סביבכם אבל בכל זאת הרגשת לבד?!!
קרה הרבה..
לצערי 😢