אנשים ..
אחרי האזכרה של סבתא שלי ז"ל היה לי כ"כ קשה
קשה לעקל ..אבל חייבים , אלה החיים "האכזריים"
צריכים להתגברר..
עוד יומיים יש אזכרה לאחי התאום ז"ל
האמ.. אני לא בטוחה שאני יהיה בפורום בזזמן הקרוב
ואולי אני יעלם גם מהאייסי קצת ..
עם שמתם לב שנעלמתי קצת =\
עכשיו אני אצל דודה שלי .. קצת ניכנסתי להשלים "פערים"
מקווה לחזור מהר
כי אני מתגעגעתת
אוהבת אתכם כ"כ 😁
חולה עליך יפה שלי!!
תהיי חזקה , **חיבוקי**
אווהבת
ותמיד פה בשבילך!!!!
מיכל
3>
תהיי חזקה שולחת לך
חיבוק ענקי אם את צריכה
משהו אני פה
אוהבת אותך מאוד מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי תיהי חזקה **חיבוקי ענקיייייייייייי **
ותמיד אני פה בשבילך
ודברי איתי
קוקי שלי?
תיהי חזקה
אוהבת אותך הכי הכי הכי בעולם
ואני אתגעגע!
מואה
שולחת לך חיבוקים~~
תיהיי חזקהה!!!
קבלי חיבוקיי ונשיקההה ממני😊
אני פה עם את צריכהה
אוהבתת המוןןן
תיהיי חזקה יפה שלי אני אוהבת אותך וכאן תמיד !!
מתגעגעת הכי בעולם נסיכה שלי שולחת שלך חיבובק
ענננננקקקקקק ענקקקקקקקקקק
אוהבתתתתתתתת הכי שבעולם!
ואאאי לא ידעתי מאמי תהיי חזקה
נתגעגעת המון...
אווהבת אותך!
**חיבוק ענננק**
מאמוש תנסי להיות חזקה
אני אוהבת אותך 3>
ויהיה טוב
בובי תהיי חזקקקקקקקה !!
אני אתגעגע....
שולחת לך חיבוק ענקי 3>
לאאאאאאביו
יפה שלי
תהיה חזקה!
אוהבת.
QUOTE (NoFOosH @ 12/07/2007) ואאאי לא ידעתי מאמי תהיי חזקה
נתגעגעת המון...
אווהבת אותך!
**חיבוק ענננק**
3>
בר את ילדה מדהימה, מקסימה ומתוקה אמיתית!!!
מקווה שתחזרי אלינו מהר😊
תיהיי חזקהה!!!
קבלי חיבוקיי ונשיקההה ממני 😊