פאק, הבן אדם לא התחבר כבר 12 ימים
הלוואי שהוא מת או משהו .
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח....
חס וחססססססה אחרי זה אצל מי אני אוכל בגטטטטטטים ? P:
וומי יביא לי שוקולד פצפצים ? D:
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חולללללה עליייך [וממך.. 😛]
חחחחחחחחחחחחחח ירעעעעעעעעעעה.
QUOTE (hofit189 @ 12/07/2007) תתתקשרי אליו 😊
חחחחחחחחחחח 😂
אני אתקשר בשבילך [ איייס'ה חמודה]
למה הוא לא עונה ? שוב במקלחת ? 😎
QUOTE (hofit189 @ 12/07/2007) תתתקשרי אליו 😊
חרא שאני אתקשר אליו
מאחלת לו מוות ביסוריים רבים !
הלוואי שיחטפו אותו, לא יאכילו אותו חודשיים
יתנו לו מכות גם שוט, ידפקו לו פטישים בראש
ואז יחתכו את הגוף שלו חתיכה חתיכה בעודו חי וערום כביום יוולדו
ואז יישרפו את גופו ויפזרו את העפר בים .
QUOTE (שירוש_המאמוש @ 11/07/2007) QUOTE (hofit189 @ 12/07/2007) תתתקשרי אליו 😊
חרא שאני אתקשר אליו
מאחלת לו מוות ביסוריים רבים !
הלוואי שיחטפו אותו, לא יאכילו אותו חודשיים
יתנו לו מכות גם שוט, ידפקו לו פטישים בראש
ואז יחתכו את הגוף שלו חתיכה חתיכה בעודו חי וערום כביום יוולדו
ואז יישרפו את גופו ויפזרו את העפר בים .
😮 אייווץ
חחחח איזה רוע
אני איחלתי לשלי רק לטבוע בים ....
😂
חס וחלילה...
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחחח
אצלך לא מתחבריםם
לי לא עונייםם
שימותוו כולםםם!!😁
יאמי ...
אפשר להגדיל בשקל תשעים ?
😊