פעעעעעעם ראשונה O:
פ
ע
ם
-
ר
א
ש
ו
נ
ה
אוו סוף סוף !!
חיכיתי לזה כ"כ הרבה !!
חשבתי שזה לא יגיע לעולם =]
אחחח אני מדברת איתו וננננמסה 😛
"למה ? מה קרה ?" חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
זה נשמע דפוק ..
אבל חיכיתי שהוא יגיד את זה, הרבה זמן.
זה הגיייייע =]]
ממה . ? איך ? מי ? למה ? מתי ?
מממממממה עשה אותך מאושרת? {:
לא הכי בא לי לפרטטטטט=]]
העיקר שזה מעולה !!
ושטוב לי D:
אווווווווווווקי ..
טוב לי שטוב לך 😛
5555555 שתמיד יהיה לך טוב
שמחה בשבילך מאמי ואוהבת המון
בהצלחהההההההה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (ילדהמשומשו @ 11/07/2007) אווווווווווווקי ..
טוב לי שטוב לך 😛
מתתה עליייייך 😊
כל עוד את מאושרת וטוב לך
לא משנה הסיבהההה!!
מוואההה
כל עוד את מאושרת הכל בסדר😊
QUOTE (נאפי @ 12/07/2007) 5555555 שתמיד יהיה לך טוב
שמחה בשבילך מאמי ואוהבת המון
בהצלחהההההההה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מתתתה עלייך :] 😊
חחחח איזה מצחיקה 😉
העיקר שטוב לך וזה P: