אוף ..
כולם אומרים לי שהתקופה המסריחה שאני נמצאת בה
כבר שנננננננננה שלמה תיגמר..
והיא לא :I
קל להגיד לאנשים מבחוץ אל תדאגי בסוף הכל בסדר
אבל מתי יגיע הבסדר הזה?#@!
למה כל כך קשה לי?
סאמממממממ'ק...
סתם פריקה
אוףף
מאמי תחשבי חיבי ואז הכל יסתדר אל תדאגי
ואל תיהיי עצובה לאאביוו
מאמי כמה שניראה שהתקופה לא תעבור
רק בעזרת זה שתאמיני היא תעבור!
והכל יסתדר בסופו של דבר..
זה לא קל להגיד לאנשים מבחוץ
הכל יהיה בסדר יהיה טוב
כי לא רק אנשים מבחוץ עוברים מכשולים
וקשיים בחיים מאמי
כל אחד והשק שלו
וכולנו עוברים דברים לא קלים
ולא פשוטים שצריך כוח ולהתמודד
איתם
אבל בסופו של דבר הכל מסתדר
והכל עובר ואני אישית עברתי דברים מאוד
משמעותיים וקשים בחיים שלי
אני מעדיפה לא לפרט אבל יש פה
אנשים בודדים שיודעים
ולמרות שזה היה עניין כמו של חיים ומוות
עברתי את זה ורק אחרי זה
ולמדתי מזה כל כך הרבה דברים
על החיים אבל באמת הרבה
כי רק מהקשיים ומהמכשולים האלה לומדים
בהצלחה מאמי
והכל יהיה טוב שוב אני אומרת
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 11/07/2007) זה לא קל להגיד לאנשים מבחוץ
הכל יהיה בסדר יהיה טוב
כי לא רק אנשים מבחוץ עוברים מכשולים
וקשיים בחיים מאמי
כל אחד והשק שלו
וכולנו עוברים דברים לא קלים
ולא פשוטים שצריך כוח ולהתמודד
איתם
אבל בסופו של דבר הכל מסתדר
והכל עובר ואני אישית עברתי דברים מאוד
משמעותיים וקשים בחיים שלי
אני מעדיפה לא לפרט אבל יש פה
אנשים בודדים שיודעים
ולמרות שזה היה עניין כמו של חיים ומוות
עברתי את זה ורק אחרי זה
ולמדתי מזה כל כך הרבה דברים
על החיים אבל באמת הרבה
כי רק מהקשיים ומהמכשולים האלה לומדים
בהצלחה מאמי
והכל יהיה טוב שוב אני אומרת
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בדעה שלה ^
דסקלייה דברי איתי 😊
מסכימה עם מורןן!!
על כולם עוברים תקופות בחיים
יפות יותר יפות פחות
קלות קשות
אבל בסוף מזה אפשר רק ללמוד
את תראי..שהתקופה הזאת עוד תעבור
כי היא רק תקופהה
ואחרי התקופה הרעה הזאת
תבוא תקופה יפה
ותשכחי מהרעה
אוהבתתת המוןןםן
חנצ'וק שלי?!
יפיופה אחת!?
נכון החיים זה דבר לא פשוט
יש כל-כך הרבה מכשולים,כשלונות,עצב,כאב בדרך
אבל דווקא הדברים האלה,ה"אבנים הגדולות" שעוצרות אותנו,
בסוף?
הכול רק יחזק אותך
את תלמדי מטעויות שעשית
ולא תחזרי אליהן שוב
כמה שקשה לחשוב שיהיה בסדר,והכול נראה אפל באופק
בסוף? זה באמת מסתדר
תני לזמן לרפות את הכאב
תני לכאב לצאת החוצה
ואף פעם אל תשכחי לחייך
ודרך אגב
יש לך חיוך מדהים!
אוהבת אותך הכי בעולם
QUOTE (hofit189 @ 12/07/2007) מאמי תחשבי חיבי ואז הכל יסתדר אל תדאגי
ואל תיהיי עצובה לאאביוו
תודה בוובי אני מקווה שהתקופה המסריחה הזאת כבר תעבור;]]
לאב יוו אוולל ....
QUOTE (koka15 @ 12/07/2007) מאמי כמה שניראה שהתקופה לא תעבור
רק בעזרת זה שתאמיני היא תעבור!
והכל יסתדר בסופו של דבר..
אני מקווה ...
תודה ;]
לאב יו
QUOTE (נאפי @ 12/07/2007) זה לא קל להגיד לאנשים מבחוץ
הכל יהיה בסדר יהיה טוב
כי לא רק אנשים מבחוץ עוברים מכשולים
וקשיים בחיים מאמי
כל אחד והשק שלו
וכולנו עוברים דברים לא קלים
ולא פשוטים שצריך כוח ולהתמודד
איתם
אבל בסופו של דבר הכל מסתדר
והכל עובר ואני אישית עברתי דברים מאוד
משמעותיים וקשים בחיים שלי
אני מעדיפה לא לפרט אבל יש פה
אנשים בודדים שיודעים
ולמרות שזה היה עניין כמו של חיים ומוות
עברתי את זה ורק אחרי זה
ולמדתי מזה כל כך הרבה דברים
על החיים אבל באמת הרבה
כי רק מהקשיים ומהמכשולים האלה לומדים
בהצלחה מאמי
והכל יהיה טוב שוב אני אומרת
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני פשוט שונאת שאומרים לי אני אומרת לך הכל יהיה טוב
את סתם עושה מכל דבר שטויותת...
לפי דעתי הוא...
והמצב שאני היום זה לא שטויות..
כי אם זה קורה להם אז זה כן צרה..
תודה בכל זאת מאמי אני מקווה שיעבור לי כבר!!!
אוהבת אותך נאפי
QUOTE (טוניטה @ 12/07/2007) מסכימה עם מורןן!!
על כולם עוברים תקופות בחיים
יפות יותר יפות פחות
קלות קשות
אבל בסוף מזה אפשר רק ללמוד
את תראי..שהתקופה הזאת עוד תעבור
כי היא רק תקופהה
ואחרי התקופה הרעה הזאת
תבוא תקופה יפה
ותשכחי מהרעה
אוהבתתת המוןןםן
שתבוווא..!!!!!!!!!!!!! 😢
QUOTE (רגייי @ 12/07/2007) חנצ'וק שלי?!
יפיופה אחת!?
נכון החיים זה דבר לא פשוט
יש כל-כך הרבה מכשולים,כשלונות,עצב,כאב בדרך
אבל דווקא הדברים האלה,ה"אבנים הגדולות" שעוצרות אותנו,
בסוף?
הכול רק יחזק אותך
את תלמדי מטעויות שעשית
ולא תחזרי אליהן שוב
כמה שקשה לחשוב שיהיה בסדר,והכול נראה אפל באופק
בסוף? זה באמת מסתדר
תני לזמן לרפות את הכאב
תני לכאב לצאת החוצה
ואף פעם אל תשכחי לחייך
ודרך אגב
יש לך חיוך מדהים!
אוהבת אותך הכי בעולם
יפה שלי אני כ"כ אוהבת אותך ומתגעגעת..!!
אם את פה איתי אני בטוחה שהתקופה תעבור : ))..
... אני ממש מעריכה אותך אוהבת את לא מבינה כמה.
מקווה לראות אותך בזמן הקרוב..
מואה
QUOTE (chen-daskal @ 12/07/2007) QUOTE (רגייי @ 12/07/2007) חנצ'וק שלי?!
יפיופה אחת!?
נכון החיים זה דבר לא פשוט
יש כל-כך הרבה מכשולים,כשלונות,עצב,כאב בדרך
אבל דווקא הדברים האלה,ה"אבנים הגדולות" שעוצרות אותנו,
בסוף?
הכול רק יחזק אותך
את תלמדי מטעויות שעשית
ולא תחזרי אליהן שוב
כמה שקשה לחשוב שיהיה בסדר,והכול נראה אפל באופק
בסוף? זה באמת מסתדר
תני לזמן לרפות את הכאב
תני לכאב לצאת החוצה
ואף פעם אל תשכחי לחייך
ודרך אגב
יש לך חיוך מדהים!
אוהבת אותך הכי בעולם
יפה שלי אני כ"כ אוהבת אותך ומתגעגעת..!!
אם את פה איתי אני בטוחה שהתקופה תעבור : ))..
... אני ממש מעריכה אותך אוהבת את לא מבינה כמה.
מקווה לראות אותך בזמן הקרוב..
מואה
גמני מתגעגעתת!..
גרות אחת ליד השניה
ומתגעגעות 😛 😛
אוהבת אותך חנצו'ק שלי!
ואל תדאגי!
שום דבר לא יהיה כבר גרוע יותר חח
הכול יעלה להיות רק טוב!
אוהבת אותך הכי הכי
מואהההה
QUOTE (רגייי @ 12/07/2007) QUOTE (chen-daskal @ 12/07/2007) QUOTE (רגייי @ 12/07/2007) חנצ'וק שלי?!
יפיופה אחת!?
נכון החיים זה דבר לא פשוט
יש כל-כך הרבה מכשולים,כשלונות,עצב,כאב בדרך
אבל דווקא הדברים האלה,ה"אבנים הגדולות" שעוצרות אותנו,
בסוף?
הכול רק יחזק אותך
את תלמדי מטעויות שעשית
ולא תחזרי אליהן שוב
כמה שקשה לחשוב שיהיה בסדר,והכול נראה אפל באופק
בסוף? זה באמת מסתדר
תני לזמן לרפות את הכאב
תני לכאב לצאת החוצה
ואף פעם אל תשכחי לחייך
ודרך אגב
יש לך חיוך מדהים!
אוהבת אותך הכי בעולם
יפה שלי אני כ"כ אוהבת אותך ומתגעגעת..!!
אם את פה איתי אני בטוחה שהתקופה תעבור : ))..
... אני ממש מעריכה אותך אוהבת את לא מבינה כמה.
מקווה לראות אותך בזמן הקרוב..
מואה
גמני מתגעגעתת!..
גרות אחת ליד השניה
ומתגעגעות 😛 😛
אוהבת אותך חנצו'ק שלי!
ואל תדאגי!
שום דבר לא יהיה כבר גרוע יותר חח
הכול יעלה להיות רק טוב!
אוהבת אותך הכי הכי
מואהההה
אוהבת אותתך כ"כ קטנה שלי 😘
קטנה? 😯 😯
חחח
סתם סתם
אוהבת אותך
וכאן תמיד בשבילך