נהיר ניצח בדמקה
ווהווו
כולם למחוא כפיים
נהיר הוא מלך X2
אני מלכה (זה יותר שווה😛)
נהיר אומר/ת (00:13):
ותוסיפי שם שאת פארשית בדמקה
אני פארשית בדמקה
אבל כל כך הולכת לקרוע לך את הצורה בטאקי!!!!!!!
חחחחחחח חמודים לא נורא כנסי בו הפעם
חעחעח
נהיר תן לה לנצח פעם אחת נו מסכנה.. חחחחח
אוהבת אווווווווווותכם!
וככה נטשת אותי בשיחה?
ימניאק!
גאמני רוצה טאקיייייייייייייייייייייייייייייייייייי
חחחחחחחחח . .
גם בובה גם מלכה וגם מצחיקה (= ווווודאי שיותר שווה .
QUOTE (hofit189 @ 11/07/2007) חחחחחחח חמודים לא נורא כנסי בו הפעם
חעחעח
נהיר תן לה לנצח פעם אחת נו מסכנה.. חחחחח
אוהבת אווווווווווותכם!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (SHiRA_MoR @ 11/07/2007) חחחחחחחחח . .
גם בובה גם מלכה וגם מצחיקה (= ווווודאי שיותר שווה .
מוווווווווואהה