חעחע איך ידעתי שזה מה שתשאלי לאדעת למה
אם אני לא טועה...ה30 ביולי...
חחחחחחח את יוצאת איתו ???
תגידי שכן !!! 😉
יש בעמוד הראשי של האתר ספירה לאחור 😊
QUOTE (oshri_Ok @ 11/07/2007) יש בעמוד הראשי של האתר ספירה לאחור 😊
😁
יוצאת איתו ?
באותו יום אני בכלל לא יהיה כאן 😢
אני נוסעת ..
ואני גם לא יהיה בעוד תאריך
האמ האמ ...
ותודה 😊 ..
QUOTE (ילדהמשומשו @ 12/07/2007) יוצאת איתו ?
באותו יום אני בכלל לא יהיה כאן 😢
אני נוסעת ..
ואני גם לא יהיה בעוד תאריך
האמ האמ ...
ותודה 😊 ..
יא איזו מבאסת....
באמת לא תלכי בסוף גם לשם ?! טוב דברי איתי 😊
עכשיו רק נדלקה הנוררררה
צריכים לקדם תהליכים XD
אין הרבה זמן רק 18 יום ]=
האא עזבי
אני כבר ויתרתי
כל שנה זה עובר בלי כלום ...
QUOTE (hila1990 @ 12/07/2007) QUOTE (ילדהמשומשו @ 12/07/2007) יוצאת איתו ?
באותו יום אני בכלל לא יהיה כאן 😢
אני נוסעת ..
ואני גם לא יהיה בעוד תאריך
האמ האמ ...
ותודה 😊 ..
יא איזו מבאסת....
באמת לא תלכי בסוף גם לשם ?! טוב דברי איתי 😊
וכנראה שלא
אני צריכה להחליט
נדבר כבר מחר 😊
QUOTE (HeNNNNNNN @ 11/07/2007) ב- 30 :]
...
מאמי ענו לך נעלתי
ויש את זה גם בפורום מתנות
עם רעיונות לחבר אם יש אהבה חח😉
אם תראי לנכון צורך לפתוח את האשכול תגידי לי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*