עוד שעתיים זה נגמר
היום הזה היה כ"כ קשה.
פתאום אני קולטת ששנה אני בלעדיה.
בלי החיבוקים, הנשיקות, השיחות שלנו - בלעדיה.
היא כ"כ חסרה לי .
זה כל כך הזוי לי להבין שהיא מתחת לאבנים חולות .
מתחת לקבר.
אני כ"כ זקוקה לחיבוק . 😢
אני שולחת לך מיליון חיבוקים ונשיקות
כמה שזה קשה
חייבים ללמוד להתמודד
חייבים להמשיך בחיים
חייבים *לזכור*
שניני,אני אוהבת אותך כל כך
אל תשכחי את זה 3>
תיהי חזקה יפה שלי .
הלוואי והייתי יכולה להיות לידך ,
לחזק אותך ולחבק אותך הכי חזק בעולם .
אל תשכחי לרגע שהיא איתך תמיד .
בכל מצב , עם הנפש והנשמה שלה .
שומרת עלייך .
והיא שם , בשביל להקשיב לך .
אוהבת אותך יפפפפפפפה
QUOTE (galush123 @ 11/07/2007) אני שולחת לך מיליון חיבוקים ונשיקות
כמה שזה קשה
חייבים ללמוד להתמודד
חייבים להמשיך בחיים
חייבים *לזכור*
שניני,אני אוהבת אותך כל כך
אל תשכחי את זה 3>
תהיי חזקה מאמי!!
שירוש, גלוש, מיכלי אני אוווהבת אותכן 3>
QUOTE (ADI1 @ 11/07/2007) תיהי חזקה יפה שלי .
הלוואי והייתי יכולה להיות לידך ,
לחזק אותך ולחבק אותך הכי חזק בעולם .
אל תשכחי לרגע שהיא איתך תמיד .
בכל מצב , עם הנפש והנשמה שלה .
שומרת עלייך .
והיא שם , בשביל להקשיב לך .
אוהבת אותך יפפפפפפפה
אוהבת אותך 3> .
מאמוש שלי תנסי להיות חזקה
תחשבי על זה שהיא סוף סוף נחה
ושהיא אוהבת אותך וכואב לה שאת עצובה
חיבווווווק הכי ענק שיש
3>
אוהבת אותך
QUOTE (ADI1 @ 11/07/2007) תיהי חזקה יפה שלי .
הלוואי והייתי יכולה להיות לידך ,
לחזק אותך ולחבק אותך הכי חזק בעולם .
אל תשכחי לרגע שהיא איתך תמיד .
בכל מצב , עם הנפש והנשמה שלה .
שומרת עלייך .
והיא שם , בשביל להקשיב לך .
אוהבת אותך יפפפפפפפה
אני כ"כ כואבת אותך..
אני לא יכולה לתאר את האהבה שלי אלייך במילים.
QUOTE (HeNNNNNNN @ 11/07/2007) QUOTE (ADI1 @ 11/07/2007) תיהי חזקה יפה שלי .
הלוואי והייתי יכולה להיות לידך ,
לחזק אותך ולחבק אותך הכי חזק בעולם .
אל תשכחי לרגע שהיא איתך תמיד .
בכל מצב , עם הנפש והנשמה שלה .
שומרת עלייך .
והיא שם , בשביל להקשיב לך .
אוהבת אותך יפפפפפפפה
אוהבת אותך 3> .
תוודה מאמי .. לאביו
QUOTE (shelyso @ 11/07/2007) מאמוש שלי תנסי להיות חזקה
תחשבי על זה שהיא סוף סוף נחה
ושהיא אוהבת אותך וכואב לה שאת עצובה
חיבווווווק הכי ענק שיש
3>
אוהבת אותך
אני עצובה כי היא חסרה לי .
וכשאני בוכה זה גם חלק מהפריקה שלי .
כן אבל אני יודעת שהיא עכשיו נחה ולא סובלת !
לפחות זה מה שמחזק אותי ..
אוהבת אותך שלוש 3>
מאמי היום הזה עבר ומחר תקומי ליום חדש!
היא למעלה גאה בך !
ובטח רוצה שתיהיי שמחה !
אוהבת אותך.
תיהיי חזקה לאב יו!