למה כלכך קשה לי לחייך ?
הכל נראה טוב ,
ופתאום איכשהו מתפוצץ לי מול הפנים ..
נמאס לי כבר מההרגשה המגעילה הזאת .
קרה משהו מאמי?
כאילו יש משהו שמפריע לך
ומונע ממך את החיוך?
תסתכלי כולם עוברים תקופות
קשות ולא קלות בחיים
תמיד יש עליות וירידות
אבל את חייבת ללמוד להתגבר
ולדעת להסתכל גם על הטוב בין כל הרע והקושי
יהיה טוב מאמי אוהבת המון
אם את צריכה משהו אני פה תמיד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 11/07/2007) קרה משהו מאמי?
כאילו יש משהו שמפריע לך
ומונע ממך את החיוך?
תסתכלי כולם עוברים תקופות
קשות ולא קלות בחיים
תמיד יש עליות וירידות
אבל את חייבת ללמוד להתגבר
ולדעת להסתכל גם על הטוב בין כל הרע והקושי
יהיה טוב מאמי אוהבת המון
אם את צריכה משהו אני פה תמיד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איתך מילה במילה ,
מוואאה 😊
שירוושש
למה מה קרה?~?
תגידי את הסיבה אולי נצליח לעזור
אני פשוט מרגישה לבד כזה ,
כאילו לא נשאר לי אף אחד אמיתי ..
כולם צבועים .
תקופה מגעיייייילה
שלא נגמרת |:
ותודה לכולם ..
תסתכלי סביב מאמי אני מאמינה שיש עוד
אנשים שאוהבים אותך ורוצים בשבילך טוב!
אל תיהיי עצובה!
לאביו!
לא מוצאת כאלה .. |:
תודה , אוהבת 3>
שירווש
תראי כל אחד עובר תקופות כאלה גם אני מרגישה עכשיו לבד שבקושי יש לי מישו 1!
אבל לאט לאט את תראי שיש לך עוד ועוד ועוד ועוד
מאמי היה בסדר😊
מצטרפת לכולם
את תראי שהתקופה תעבור
ואז יהיה טוב!!
ותיהיי מאושרתת
אוהבתת
כן רק שאצלי התקופה הזזאת ל=א נגמרת \:
תודה ..
3>
בסופו ש דבר היא תגמר
אני בטוחה בזהה!!
אוהבת מלאאא