הוא לא מבין שלא עשיתי לו כלום?!
הוא לא צריך להתנהג ככה!
אני אחותו! לא אמא שלו!
זה שהוא כועס עליהם לא אומר שהוא צריך להוציא את זה עלי!!
מה קרה לחבר הכי טוב שהוא היה?!
ברח?!
למה הוא כ"כ כועס ושונא את כולם?!
הוא לא היה כזה אפפעם!
הוא היה הכי מתוק מעולם.
והוא נהיה הבנאדם הכי שונא בעולם!
דיי! שיפסיק כבררררר!!
אני מתגעגעת למי שהוא היה.
ועכשיו הוא נהיה אדם מגעיל! נוראי! עצבני ודוחה! 😢
יאוווו איך אני מזדהה עם זה עכשיו את לא מביננה פשוט \ =
רק שאצלי מדובר בידיד שלי
אבל ככה זה , אנשים משתנים כל הזמן וכמעט אף פעם לא לטובה \ =
תגידי לו בדיוק מה את מרגישה אולי יזיז לו!
דברי איתו על זה מאמי
תגידי לו מה את מרגישה וחושבת
שידע מה עובר עלייך
ומה הוא גורם לך לעבור
אוהבת אותך מאודדדד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 11/07/2007) דברי איתו על זה מאמי
תגידי לו מה את מרגישה וחושבת
שידע מה עובר עלייך
ומה הוא גורם לך לעבור
אוהבת אותך מאודדדד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
דיברתי איתו.
זה לא מזיז לו.
"תני לי לחיות ת'חיים שלי!".
דיברתי עם החבר הכי טוב שלו,
והוא אמר שככה הוא
ושאני אשלים עם זה.
לא רוצה להשלים עם זה שאח שלי נהיה מפלצת.
אני רוצה את הגבר המתוק שלי.
החבר הכי טוב שהוא היה.