אמצע שלווה אמצע לי אהבה שתיתן לי כוח
אשליה רוצה לברוח לגרום ללב לשכוח
קצת מנוחה לדעת חופש ולחוש יותר שלמה
על כל הרע לסלוח
התחלה דף חדש לפתוח ואת עיניי לפקוח
לעוף ברוח ליפול אל ענן ולנוח
אם הגורל יבוא יתפוס אותי שמש תעטוף מלמעלה
לעוף ברוח ליפול אל ענן ולנוח
אם בשמיים מחכה לי כוכב שיוביל אותי הלאה
יש בי תחושה אני חולמת ובכל זאת מרגישה
אולי סוף סוף הצלחתי
הבטחה לעצמי קיימתי ולחיי השבתי
קצת מנוחה לדעת חופש ולחוש יותר שלמה
על כל הרע לסלוח
דף חדש לפתוח ואת עיניי לפקוח
לעוף ברוח ליפול אל ענן ולנוח
אם הגורל יבוא יתפוס אותי שמש תעטןף מעלמעלה
לעוף ברוח ליפול אל ענן ולנוח
אם בשמיים מחכה לי כוכב שיוביל אותי הלאה
לעוף ברוח ליפול אל ענן ולנוח
אם הגורל יבוא יתפוס אותי שמש תעטוף מעלמעלה
לעוף ברוח ליפול אל ענן ולנוח
אם בשמיים מחכה לי כוכב שיוביל אותי הלאה
מן פריקה 😊 😢 ?
חייכי הכל זה לטובה לא ?
😊
יפה שליי??
בסוף היה טוב!!
תאמיני בזהה
כמה שזה קשהה
אוהבת המוןןןן
מווואההה
QUOTE (טוניטה @ 11/07/2007) יפה שליי??
בסוף היה טוב!!
תאמיני בזהה
כמה שזה קשהה
אוהבת המוןןןן
מווואההה
😊 יאמין.. תודה יפתי אוהבת אותך.
הכל לטובה
אוהבת המון מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שיר באאאאןן זונה!! 😊
מה זה זהה??!?!!?!
שוב את עצובהה???
לא טוווווווווווווווב!!!
ח י ו ך, ומייידד!!!
😁 חח באמת מזל שיש אתכם!
אושרי מתה עליך..
כרמיתי אוהבת 😊
נאפי אוהבת אותך!
מחייכת אבל רע מבפנים!
שיר יפה..
אוהבת אותך נסיכה שלי..
QUOTE (koka15 @ 11/07/2007) שיר יפה..
אוהבת אותך נסיכה שלי..
גם אני אותך אהבוהתי 😊
QUOTE (oshri_Ok @ 11/07/2007) שיר באאאאןן זונה!! 😊
מה זה זהה??!?!!?!
שוב את עצובהה???
לא טוווווווווווווווב!!!
ח י ו ך, ומייידד!!!
נקרעע לי הלב שאת ככה ...
אוווהבת אותך ותקשיבי לאווששרי הוא יודע על מה הוא מדבר ... 😊 😊