מסיבה .
היה את השיר every time we touch
הוא היה לידי ,
וכל אחד ניסה להראות יותר מאושר מהשני .
ראיתי שהוא בכוונה רוצה להראות מאושר למרות שעצוב לו קצת .
והיום יש לו יומולדת ואני חולה אז אני לא באה למסיבה היום 😢
ודרך אגב , כבר שכחתי .
אבל עדיין האכזבה נשארת בתוכי ..........
אז מה קרה? למה אתם לא ביחד אים אתם כל כך רוצים להראות אחד לשני שטוב לכם?
תפסיקו עם המשחקי כבוד האלו.. זה סתם חבל
יש סיפור ארוך מאחוריהם ^^^
מאמי לפחות התקשרת להגיד מזל טוב משהו עדיין זה לא יפה?
בטח אמרתי לו מזל טוב במסיבה ב1 בלילה ככה ..
מצטרפת לחופית מאמי
והכל לטובה תהיי חזקה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני חושבת שזה פשוט גורל שאני חולה דווקא היום ביום של המסיבה ושל היומולדת שלו ..
כניראה משהו עומד לקרות איתו , ואני לא צריכה לראות את זה .
וניראה לי שהכי טוב ככה .