יש לי פעמים בשבוע מאמן כזה כאילו אישי ואני הולכת עם אמא שלי
אז הלכתי היום בבוקר ובדיוק שההינו צריכות ללכת באה איזה אחת שאמא שלי מכירה
הן התחילו לדבר
אחרי כמה זמן התחיל להיות לי בחילה
וכל מה שרציתי ז לצאת משמה לנשום אוויר וכמו מטומטמת לא מרתי לאמא שלי כלום
אחר כך שיצאנו הכל הסתובב לי וכאב לי הראש והרגשתי שאני הולכת להתעלף
ובאמת כמעט התעלפתי עם לא הייתי אומרת לאמא שלי
ואז הביאו לי תי והכל היה טופ
זה היה בסוף בגלל שלא שתיתי ולא אכלתי כלום משתעוררתיי זה היה בבוקר
שלא תחשבו שלא אכלתי כל היום
אבל נבהלתי בטרוף
יא אל תזניחי את עצמך מאמי אוהבת אותך רגישי טוב 😊
חח לא אמרנו שזה לא מפחיד 😁
תישמרי על עצמך מאמי בגיל הזה זה הכי חשוב לבנות את הגוף ..
חחח אני מתחילה להישמע כמו אימא שלי 😁
QUOTE (hofit189 @ 11/07/2007) יא אל תזניחי את עצמך מאמי אוהבת אותך רגישי טוב 😊
תרגישי טוב בובה 😊
חחחח כבר חשבתי שמישהו חטף אותך.. או גנב לך את הגלידה בלונה פארק..
אבל כע.. תשמרי על עצמך.. תהיי בריאה.. ובלה בלה בלה
😂 😊 😎
יו נואו איי לעב יו.
וואייי מאמי שמרי על עצמך אה?
גם לי זה קרה פעם
פתאום היה לי כזה שחור בעיניים 😮
QUOTE (HeNNNNNNN @ 11/07/2007) QUOTE (hofit189 @ 11/07/2007) יא אל תזניחי את עצמך מאמי אוהבת אותך רגישי טוב 😊
תרגישי טוב בובה 😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ואי באמת מפחיד תשמרו על עצמכם!!!!!
במיוחד בקיץ..
גם לי זה קורה מלא עוד רגע אני מתעלפת ואז אני נזכרת לשתות חח