בואוו נעשה עוד פגישה אני לא יכולתי להגיע ואני בטוחה שגם הרבה לא :I
אזז מה אתם אומרים#@? לא חייב החודש אולי חודש הבא כזה לפני הביצפר
כן מתאים הלוואי לא יעשו את זה מתי שכולם ירדו לאילת
כי יש תאריכים שהרוב יורדים לאילת בחודש שמיני =\
תעשו יומיים ככה לפני תחילת הלימודים כי כולם פה אני מתארת לעצמי שאנשים לא ייהיו באילת בתאריכים זה או ה29.7
או ה5.8
או ה14.8
בדרך ככללל
יומיים לפני תחילת הלימודים זה יהיה לחוץ...
בדרך כלל מה 14.8 ככה יורדים לאילת
אני יורדת לאילת ב-12.
טוב שיקבעו תאריך ונראה איך זה מסתדר לכולם.
חופית מתי את יורדת לאילת ?
^ גמאני חשבתי על ה12
אחרי משכככורת
יאא כן עעווד פגישה , באוגוסט :]..
לזאתי לא יכולתי להגיע . . =//
ואני יורדת ב-26.8 בדיוק בשבוע האחרון ..
אהההה גם אני ב12.8 באילת =]
מייי יורדת בתאריך הזה?! 😁
ב21 ל8 לדעתי הכי מתאים 😛
בתאריך הזה אני בכל מקרה בעזריאלי . . .
אבבבבל אפשרי גם תאריך אחר 😊
אאאאני מתה לבוא, התגגעגעתתי לכולםם!!!
ולראאאאאות עוד 😊
QUOTE (chen-daskal @ 11/07/2007) אהההה גם אני ב12.8 באילת =]
מייי יורדת בתאריך הזה?! 😁
אני 😊
לא אכפת לי שניפגש באוגוסט או בסוף יולי אבל חוץ מ-15/8 כי יש הכנסת ספר תורה אז תתחשבו
שני מאמי אנחנו דואגים לזה המנהלים
ואז נודיע באתר נעלתי את זה
כי יש תאריך מסויים על הפרק
רק שהכל יהיה סגור ואז נראה אם יהיה טוב לכולם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*