חחחח שלא נעשה עין הרע באמת.
תודה לכולם 😊 😊
אפשר לומר לך משו?
גם לי יש את החברה הכי הכי הכי מדהימה בעולםםם!!
היא אפילו לא חברה שלי! היא אחותי!
באמת שאני הכי אוהבת אותה בעולם!
וזו הרגשה כ"כ כיפית..
נאפי שלי- אני מאוהבת בךךךך! חחחחחחח
(אם הייתי לסבית.. אבל אני לא!)
מזל שיש פה מישהי שחברה שלה טובה חח 😊
שמחה בשבילך
חחחח מאמי שמחה בשבילך
אבל זהרי זה עושה עין הרע תגידי תודה וששש
וואלה מזדהה איתך 😊
,סיבה יחידה לאושר בשבילי!!
הרגשה הכי טובה בעווולם, אךךך כמה שזה כייףף!!