"התגעגעתי, אז באתי - חסר לכם אידיוט? " 😊
אמרתי שאני אחזור מתישהו לא?
הנה אני פה.. בערך.
ישששששששששש
שנהבו'ש אין לך מושג איך התגעגעתי
היית חסרה ברוכה השבה מאמי
מקווה שכיף לך בחופש
אוהבת אותך מאוד יפה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
גמאני התגעגעתי בייבי
אוהבת אותך 3>
ברוכה הבאה מאמייייי 😊
שמחה שחזרת
ואי שנהב , שמחה שחזרת ..
היית חסרה(:
התגעגעתי אלייייייך (:
מתי נראה אותך ?
באמת היית חסרה 😊
ברוכה הבאהה😊😊😊
התגעגעתיי
שמחה שחזרתת😊
מוואהה
QUOTE (hila1990 @ 11/07/2007) התגעגעתי אלייייייך (:
מתי נראה אותך ?
צרייככים לקבווווווווועע
שמעעת.1?!!?!? 😠
בוווווווובה אני שמחה שחזררתת ! :]
מוואאה
היי .
אני אשתדל להיות פה כמה שיותר..
אני עסוקה חח D:
שמחה שחזרת ברוכה השבה
שתדלי להיות כאן כמה שיותר