סליחה ,לא רציתי לפגוע
סליחה ,מכל הלב
תדעי שאת חשובה לי
ואכפת לי כל-כך ממך!
את זאת שתמיד תומכת,תמיד לצידי
ועל זה מגיע לך צל"ש אמיתי!
סליחה על זה שפגעתי
סליחה על צביעות
לא ידעתי שזה יוביל לעימות
תדעי שאני אוהבת עדין
תדעי שאני תמיד כאן
תדעי שבטוב וברע
אני לצידך
כי חברה כמוך.?
איפה עוד אפשר למצוא?
פשוט אין!
אוהבת אותך
אבל הכול הסתדר!
אני בטוחה שהיא תסלח לך
את מקסימה ואני בטוחה שגם היא
אוהבת אותך מאודדד😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 11/07/2007) אני בטוחה שהיא תסלח לך
את מקסימה ואני בטוחה שגם היא
אוהבת אותך מאודדד😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כן
כי אני אוהבת אותה הכי בעולם
ואכפת לי ממנה!
תודה מורני שלי!
מואה3>
QUOTE (נאפי @ 11/07/2007) אני בטוחה שהיא תסלח לך
את מקסימה ואני בטוחה שגם היא
אוהבת אותך מאודדד😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
רגינה
את מקסימה!!
אוהבתת
QUOTE (טוניטה @ 11/07/2007) QUOTE (נאפי @ 11/07/2007) אני בטוחה שהיא תסלח לך
את מקסימה ואני בטוחה שגם היא
אוהבת אותך מאודדד😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
רגינה
את מקסימה!!
אוהבתת
😁
תודה מותק
אוהבת אותך טניו'ש
איך אפשר בלעדיי מדהימה כמוך!?
יהיה בסד תיהיי בטוחה לאביו!
QUOTE (hofit189 @ 11/07/2007) איך אפשר בלעדיי מדהימה כמוך!?
יהיה בסד תיהיי בטוחה לאביו!
אני מדהימה?:|
לא חושבת
אבל תודה יפתי
אוהבת אותך