זהו היא עזבה .... לא יודעת מתי היא תחזור ואם בכלל היא תחזור
החצי שלי..
כבר אני מרגישה את החיסרון בלב... את הגעגוע והבדידות.. 😢
מאמי היא תחזור
אין מה לעשות
זה חצי שנה וזה יעבור מהר את תיראי
תזכרי שהכל לטובה
החברות שלכן לא תהרס
נכון שזה קשה ולא קל
אבל יהיה טוב תהיי חזקה
אוהבת המון המון מואהה
אם את צריכה משהו אני פה תמיד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
הלוואי והיא תחזור אבל אפילו חודש זה כבר יותרמידי בלעדייה..
אין היא הכול כול היעוצים כול דבר אני עושה איתה ועכשיו זה כמו שלקחו לי חצי מהגוף שלי ואני לא יכולה לתפקד..
כואב לי 😢
אני כבר מתגעגעת
ועבר רק יומיים
מה יהיה הלאה..
תודה מאמי שלי אני תמיד יודעת שאת פה בשבילי
*מואה*
חברה טובה איזה חברה א ח ו ת!
אויש😢 עצוב..
אל תדאגי, כמו שנאפי אמרה, היא תחזור!
אל תיהיי עצובה מאמי היא אמורה לחזור!
תנסי להיות שמחה בשבילה
תחזור
אבל מתי..
וזה כרוך בכול כך הרבה געגועים[
אין אתם לא תבינו את זה ...