שנה עברה.
אני לא קולטת את זה עדיין.
היא כ"כ חסרה לי 😢
הלוואי והיה הייתה פה לחבק אותה, לנשק אותה, לדבר איתה - הלוואי
😢😢😢
שנינו'ש מה קרה נסיכה?
אני לא יודעת אם זה אפשרי
שהיא תחזור או לא כי לא
הבנתי במיוחד אבל בכל מצב
בין אם כן ובין אם לא
היא איתך בלב ונפש תמידד
אוהבת המון ושולחת חיבוק ענקי
אם את צריכה משהו אני פה תמיד נסיכה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
את מדברת על סבתא שלך נכון מאמי?!
אני בטוחה שהיא למעלה שומרת עלייך, והיא רוצה שיהיה לך רק טוב!!!
אל תהייה עצובה .עם כמה שהיא חסרה..
את חייבת להיות חזקה בשבילך..כי הוא רוצה לראות שטוב לך..
ובשביל שלא יכאב לה, את צריכה להתגבר..ולהיות חזקה!!!
קבלייי חיבוווק עעענקי, אוהבת אותך מאמי!
מורני הלוואי והיא תוכל לחזור 😢
תוודה נסיכה, אוהבת אותך 3>
מורני תוודה אהובה ... תודה על הכול
אוהבת אותך