😛 אחרי כל הבגרויות
אחרי כל הלחץ
היתי חייבת להתפרק קצת
ונסעתי עם העבודה של אימא שלי ליום כייף במלון 😁
היה מדהים,אין מילה טובה שיכולה לתאר את זה טוב יותר!
רק המצילים בבריכה הכריחו אותי ללבוש כובע ים 😠 ממתי במלון צריכים כובע ים 😯 😯 ?...
קיצור לא משנה,הייתי בבריכה,השתזפתי,תפסתי קצת צבע
רק אין לי מושג איך יכולתי להישרף..?:\ הרי אני שחומה
אבל נעבור הלאה
אחרי הבריכה וארוחת הצהריים
הלכתי לאיפור מקצועי ,היו שפ דוכנים לאיפור,בגדים וכאלה
אז אחד איפר אותי ממש יפה
והייתי חייבת לקנות משו,אחרי האיפור,אבל אמרתי אני אעשה סיבוב ואני אראה
אבל גיליתי,שכל האיפור הוא מזויף,והעיניים התחילו להיות אדומות לא יודעת
אמרתי לו לא טוב לי בעינים וזה אני לא קונה כלום.
ואז רקדתי ,נהנתי,חחח
בקיצור היה כייף
בחדר אוכל שאכלנו,אז הלכתי להביא לחמניות,ופתאום בא אחד הטבחים הראשיים עם לחמניות חמות חמות מהתנור,מסתכל עליי אומר לי: "את הילדה הכי יפה במלון מכל אחת שראיתי עד היום " חחחחחחח התחלתי לצחוק אמרתי תודה תודה,ולקחתי לחמנייה אחת
ואחרי זה בסוף הייתי עם אימא והוא ראה אותי,אמר לי :זה נכון זה נכון,את הכי יפה פה!
אימא שלי אמרה? רגינה? מי זה?....
חחחח..צחוקים 😁
נהנתי,עשיתי כייף,אכלתי,שתיתי,שחיתי,התווכחתי עם המצילים חח,אבל היה מדהים!
סוף שבוע תמונות!..
אוהבתת אותכם!!!!!!!!
נ.ב- בסוף היום,לפני העלייה לאוטובוס אחת התחילה להוליד,חודש 8 מי מגיע ליום כייף!?!?..:|
יפה שליי!!
אני שמחה שנהנית!!
מגיע לך הכי שבעולםם!!!
חחחח באמת למה היא באה בחודש 8 ליום כיף?
מפגרת!!
חחחח
אוהבת אותך יפה שליי..
ומחכה לתמונותת
מווווווווווואהה
QUOTE (טוניטה @ 11/07/2007) יפה שליי!!
אני שמחה שנהנית!!
מגיע לך הכי שבעולםם!!!
חחחח באמת למה היא באה בחודש 8 ליום כיף?
מפגרת!!
חחחח
אוהבת אותך יפה שליי..
ומחכה לתמונותת
מווווווווווואהה
תודה נשמה שלי!
לא יודעת.:\
התחילו לא צירים באמצע כזה,התחילה לצעוק כל המלון בא אלייה
חחחחח....
מסכנה,
פתאום בא רב מאיפה הוא צץ?! 😯
מקווה שהכול בסדר איתה!
אוהבת אותך יפתיי!
מואה
אעאעעאעאעא שכל יום תהיי מאושרת ככה
שרק תחייכייייייייייייייייייי
ואת באמתה כי יפה בעולםםםםםםםםםםםםםםם
"מלכת היפוי שלי" חעחעחעחעח
אוהבת אותךךךךךךךךךך יפה שלייי
רק תהיי מאושרת!!!
QUOTE (limaori @ 11/07/2007) אעאעעאעאעא שכל יום תהיי מאושרת ככה
שרק תחייכייייייייייייייייייי
ואת באמתה כי יפה בעולםםםםםםםםםםםםםםם
"מלכת היפוי שלי" חעחעחעחעח
אוהבת אותךךךךךךךךךך יפה שלייי
רק תהיי מאושרת!!!
חחחחחחחחח
מאוהבת בך יפתי!
הכי הכי בעולם!!
מואהההההה 3>
אהה..ועוד משוווווו
למרו שלא הייתי הכי קשורה אבל בכל זאתת...
אני ארגנתי ת'אנשים לאוטובוס
אני קראתי לאנשים לבוא לאוטובוס
אני צעקתי על אלה שאיחרו
וגם חיפשתי את אלה שאיחרו
אני אספתי טיפים לנהג-למרות שהוא בן-אדם מיושן ולא אהב אותי
אני חילקתי את כל התוכנית ליום כייף
והרגשתי שאני ממש ארגנתי ת'טיול
זה היה ממש נחמד חחח..😁
רק לעזור לאישה בהריון?!
לא יכלתי..
אני לא מתמחה ברפואה
מצטערת
אנשים הופתעו מכושר הארגון שלי,
כל פעם הודעתי במיקרופון עד כמה זמן יש הפסקה לאוכל,וכאלה
באוטובוס
אבל שונאת את אלה שמאחרים חחח
תמיד אני הייתי צריכה לחפש בכל המקום את הנשים שאיבדו את דרכן לאוטובוס
וכל פעם הן טיילו להן כאילו אין מחר
אבל סבבה
נהנתי גם מזה
לצעוק קצת .. 😊
אבל בקטע טוב
אוהבתתת
מאמייי😊
קודם כל, בוקר טוב😊
דבר שני, איזה כיףףףףףףףףף😊
וואי, אני כ"כ שמחה שנהנת😊
וסחטאן על האירגון חח
לוב יו המון המוןןן!!
QUOTE (lovey_love @ 11/07/2007) מאמייי😊
קודם כל, בוקר טוב😊
דבר שני, איזה כיףףףףףףףףף😊
וואי, אני כ"כ שמחה שנהנת😊
וסחטאן על האירגון חח
לוב יו המון המוןןן!!
בוקרר אור..=] =] =]
ותודה.😁
על המחמאה
אוהבת אותך ברושית!
מואה3>
חחח איזו מתתתוקה עשית לי חשק😊
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 11/07/2007) חחח איזו מתתתוקה עשית לי חשק😊
😁
אאוייי רגינוש שלי מהההמת!
איייזה כיייף לך!
הלוואי שכל יום תהיי ככה מאושרת!!
החיוך שלך שווה את הכל!!
שהיה לך המשך יום מדהים
אוווהבת הכי הכי הכי שיש
מואהההההה
3>
QUOTE (--בובית--10 @ 11/07/2007) אאוייי רגינוש שלי מהההמת!
איייזה כיייף לך!
הלוואי שכל יום תהיי ככה מאושרת!!
החיוך שלך שווה את הכל!!
שהיה לך המשך יום מדהים
אוווהבת הכי הכי הכי שיש
מואהההההה
3>
כל-כך הייתי רוצה להחזיר את הכול לאחור
או פשוט שוב לנסוע
אבל בלי כל מיני טיולים ועצירות באמצע
סתם דופק ת'יום
ישר למלון חחח אבל לאותו מלון..😛
כי נדלקתי שם על אחד מצוות הבידור 😛 😛
אוהבתת אותך מיכלי שלי!
מואההההה3>
יש תמונות !!!!
כנסו לפורום תמונות