כמה עוד אפשר אני לא יכולה יותר לספוג את כל הרע הזה
אני לא יכולה להמשיך לבכות כל היום..
זה הורג אותי מבפנים..
שנה + הייתה מראה לי מעל ומעבר עכשיו טיפה נידפקת מילה אחת שלי לא במקום
אתה מרים יד באוויר..
אני לא מאמינה שזה קורה לי..
אני כבר לא יכולה לשנות את זה !
שיחה לא תעזור אני עושה את זה הרבה
זה מגיע ל "סליחה אני אוהב אותך אבל את פשוט יכולה לשגע אותי"
עדיין הלוווווווווווווו אני החברה שלך כאילו לא כואב לי לך? לא מציק לך אחרי זה?
אתה לא חושב אולי איך אני מרגישה?
המילים שלך לפעמים פוגעות בי יותר מכל דבר אחר..
די אני לא יכולה עוד זה גדול עליי!
והכי מעצבן ? שאני לא יכולה לעזוב אותך כי אני מאוהבת לך בחיים!
אני פשוט לא יכולה לעזוב אותך או לעזוב לשניה כדי שתרגיש מזה חיסרון בלעדיי..
כי אנ אוהבת אותך את כולך אני לא נושמת בלעדייך!!
אני לא אומרת שאין בך טוב.. יש והרבה אבל יש לך 2 שלילי
ההנפת יד באוויר הזו ופעם אחת המכה ביד אני מרגישה מאוימת מסכנה וסמרטוט די אני כותבת
ומלאה בעצב ובדמעות...
הפריקה הכי מגעילה שהייתתתה לי אי פעם..
עברתי הרבה בחיים אבל לא הגעתי לעצב של דבר כזה 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢
רתם בטח חושבים שהוא מניאק אמיתי באמת שהוא לא עד כדי כך כזה הוא אוהב אותי באמת
ויש הרבה הוחכות אבל להרים יד ולהגיד מילה כואבת זה באמת מראה שאהבה שלו אליי כבר ניגמרה אני לא יודעת מה לעשות יותר הוא החיים שלי
אני לא רואה את עצמי בלעדיו בזמן הקרוב
לפעמים אפילו יותר מלפעמים אני מלכה בשבילו
אבל בזמן האחרון הוא משתגע
הוא מתחפרן
אני לא יודעת כבר בבקשה מה אני יכלה לעשות שיחות כבר לא עוזרות
אני מתחננת לפעמים לה' שפשוט ישים קץ לחיי!
כל מילה רעה שלו הורסת אותי...
😢 נשבעת כואב לי....
אוח אני לא יודעת מה להגיד הרבה זה כל כך רע לשמוע את הדברים שלך מאמי..
הוא ממש לא עושה נכון כי זה שהוא אומר שאת יכולה לשגע אותו ויום אחד
באמת תגידי משהו רע אז הוא פשוט באמת אז ישים עליך יד? ויהיה רע?
לעזוב אותו לא נראה לי שאני יגיד לך כי את אומרת שבחיים לא תעשי את זה
כי את אוהבת אותו אבל את חייבת לעשות משהו אחר בנדון
נישבעת לך שעשעית לי צמרמורת כואב לי בשבילך את חייבת
לעשות לא סתם שיחה !
שיחה שיחה!
שיבין את הכאב שלך זה ממש לא יכול להימשך..
או אפילו מכתב שיסביר את כל הרגשות שלך!
כי אם לי כאב שאני זרה לך אז לו זה צריך לשרוף לא לכאוב!
כי זה שהוא מתנהג טוב לפעמים לא מכפר על פעם אחת שפגע חזק.!
אני מקווה שתסדרו ואם את צריכה משהו אני בפרטי =\
QUOTE (hofit189 @ 11/07/2007) 😢 נשבעת כואב לי....
אוח אני לא יודעת מה להגיד הרבה זה כל כך רע לשמוע את הדברים שלך מאמי..
הוא ממש לא עושה נכון כי זה שהוא אומר שאת יכולה לשגע אותו ויום אחד
באמת תגידי משהו רע אז הוא פשוט באמת אז ישים עליך יד? ויהיה רע?
לעזוב אותו לא נראה לי שאני יגיד לך כי את אומרת שבחיים לא תעשי את זה
כי את אוהבת אותו אבל את חייבת לעשות משהו אחר בנדון
נישבעת לך שעשעית לי צמרמורת כואב לי בשבילך את חייבת
לעשות לא סתם שיחה !
שיחה שיחה!
שיבין את הכאב שלך זה ממש לא יכול להימשך..
או אפילו מכתב שיסביר את כל הרגשות שלך!
כי אם לי כאב שאני זרה לך אז לו זה צריך לשרוף לא לכאוב!
כי זה שהוא מתנהג טוב לפעמים לא מכפר על פעם אחת שפגע חזק.!
אני מקווה שתסדרו ואם את צריכה משהו אני בפרטי =\
עם חופית
מאמי את אוהבת אותו נכון
אבל זה אומר שאת צריכה להיות בודדה ככה?
ככה לא אמורה להיות האהבה
אם את יודעת שהאהבה נגמרה מצידו אז בשביל מה להיות איתו?
איך את יודעת שזה לא ימשיך ועוד יותר גרוע שזה יחריף
תברחי מהמצב הזה ככל שאת יכולה
יש כל כך הרבה נשים שהם במצב הזה
והן רק סובלות
גבר לא אמור לעשות דבר כזה
אולי יכאב לך להיות בלעדיו
אבל יותר כואב לך להיות איתו...
מסכימה עם חופית וליאור
מאמי תהיי חזקה
אם את צריכה משהו אני פה תמיד
לא מגיע לך יחס כזה אני בטוחה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני לא יכולה לעזוב אותו זה גדול עליי..
וזה לא נראה לי יתפתח ליותר גרועה כי הוא לא מסוגל לזה !
הוא באמת לא עד כדי כך כזה וגם לא רע אבל המצב הזה מקשה עליי..!
אני לא רוצה ללכת ולעזוב אותו..!
😢😢😢
תודה נאפי חופית וליאור..... =\
אם קשה לך לעזוב אותו ואני מבינה אותך..
כי לא משנה כמה הוא יהיה רע אלייך וכמה הוא התנהג מגעיל
את אוהבת אותו ואת לא יכולה לעזוב אותו ותמיד תיראי
עוד משהו טוב ממינו ותנסי להדחיק את הרע.
אבל אני אומרת לך שזה ממש לא קשר בריא בישבילך
ממש ממש לא ואת רק נפגעת את אמורה להיות הכי מאושרת
שאת איתו שאת עם הנבאדם שאת אוהבת אבל במקום זה את
לא את בוכה.. זה לא אמור להיות ככה לכן זה קשר לא בריא בישבילך
אני מציעה לעשות לו עוד ועוד ועוד שיחה עד שיכנס לו לראש
או אם הוא אוהב אותך כל כך הוא צריך להבין אותך
ובטח אם תגידי לו שזה לא הולך ככה שאת נפגעת
ואת בוכה בגלוו בנאדם ששוה אותך לא יגרום לך לבכות
ואם הוא אוהב אותך יהיה לו קקשה לשמוע שאת בוכה ..
אני מקווה מאמי שיההי רק טוב אם את צריכה משהו אני תמיד פה
בישבילך באמת