אווח איזה יום מבולגן כמה עצבים..
פשוט הכל הזויי איףףף איזה קטע מעצבן
לא האמנתי שזה יקרה יאלה כל פעם מחדש די נימאס!
בקיצור יום טיפה בעעעעעעעעעע
לא כל כך רוצה להגיד סיבות אז בלי לשאול=\ סורי
פשו וט חייבת לפרוווק...
😢 😢 😢 😢 😢
ומצד אחד היה טיפה נחמד היום.. הוא מדהים מעלה חיוך תמידי !
בעל יפה שלייי אוהבת אותך..
אמרת בעצמך: "טיפה".
עברת כבר ימים קשים מאלו ולא נשברת,
אז אל תתני ליום מעצבן שכזה, שאני דיי בטוח שכלום לא הסתדר
ונראה היה כאילו שכל העולם היה נגדך,
לשבור אותך.
למה, את שואלת?
כי את ח ז ק ה.
ויש לך קהל של אנשים שרק רוצים לעשות לך טוב,
וביניהם, אהובך.
תשמחי על הרע ועל הטוב,
על המר והמתוק.
אוהב אותך,
ואם את צריכה משהו את יודעת איפה למצוא אותי😊
אושרי נשמה שלי אתה צודק..
אני יקח לתשומת ליבי,
המילים שלך עזרו!
אין הכי מדהים בעולם אוהבת אותך!
געגעתי😛
לילה מקסים ודבר איתי ...
בטטטטח שאני צודק, איזו שאלה? 😊 חעחעחע סתם, סתם.
שמח שהמילים שלי עזרו, הן יצאו מהלב..
וכנראה שנכנסו ישירות ללב שלך, וטוב שכך😊
יאאללהה, חיווווווך.
ש מ ע ת א ו ת י?!!?
חחחבבל עלייך שיהיה לך עסק עם גוש שחור שכמותתתי!!! 😊
QUOTE (oshri_Ok @ 10/07/2007) בטטטטח שאני צודק, איזו שאלה? 😊 חעחעחע סתם, סתם.
שמח שהמילים שלי עזרו, הן יצאו מהלב..
וכנראה שנכנסו ישירות ללב שלך, וטוב שכך😊
יאאללהה, חיווווווך.
ש מ ע ת א ו ת י?!!?
חחחבבל עלייך שיהיה לך עסק עם גוש שחור שכמותתתי!!! 😊
😁 😁 כפרעליך חחח
כמו שאושרי אמר עברת ימים קשים מאלו
ואת לא אחת שמוותרת...ואת מדהימה
גם שקשה תחייכי
כי רק חיוך עושה טוב😊
אוהבת אותךךך
QUOTE (oshri_Ok @ 11/07/2007) אמרת בעצמך: "טיפה".
עברת כבר ימים קשים מאלו ולא נשברת,
אז אל תתני ליום מעצבן שכזה, שאני דיי בטוח שכלום לא הסתדר
ונראה היה כאילו שכל העולם היה נגדך,
לשבור אותך.
למה, את שואלת?
כי את ח ז ק ה.
ויש לך קהל של אנשים שרק רוצים לעשות לך טוב,
וביניהם, אהובך.
תשמחי על הרע ועל הטוב,
על המר והמתוק.
אוהב אותך,
ואם את צריכה משהו את יודעת איפה למצוא אותי😊
מסכימה כרגיל עם אושרי
אוהבת אותך מאוד יפה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (oshri_Ok @ 10/07/2007) אמרת בעצמך: "טיפה".
עברת כבר ימים קשים מאלו ולא נשברת,
אז אל תתני ליום מעצבן שכזה, שאני דיי בטוח שכלום לא הסתדר
ונראה היה כאילו שכל העולם היה נגדך,
לשבור אותך.
למה, את שואלת?
כי את ח ז ק ה.
ויש לך קהל של אנשים שרק רוצים לעשות לך טוב,
וביניהם, אהובך.
תשמחי על הרע ועל הטוב,
על המר והמתוק.
אוהב אותך,
ואם את צריכה משהו את יודעת איפה למצוא אותי😊
😊
ליאורי אוהבת אותך בובה..
נאפי אוהבת מלא 😊
טניה מואאה
חעחעחעח
כמה הסכממה אני מקבל😊
מרגיש כמו נאפפי XD
QUOTE (oshri_Ok @ 11/07/2007) חעחעחעח
כמה הסכממה אני מקבל😊
מרגיש כמו נאפפי XD
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח