אחותי הקטנה נסעה לקייטנה של שבוע בעופרה,
והיא התקשרה עכשיו,
רוצה הבייתה והיא בוכה מלאא..
והיא אומרת שחברות שלה התאגדו נגדה..
(סיבה ממש טיפשית, אבל היא קטנה.. אז זה גדול..)
קיצר, כולה בוכה..
היה לי ממש קשה לדבר איתה.
לא ידעתי מה לומר..
😢 עצוב לי שרע לה.
וברגע שהיא התקשרה בוכה, אמא התחילה לבכות..
היה לה ממש קשה לשחרר את דושי שלי לשבוע..
ועכשיו רק עוד יותר קשה..
אוףףף הלוואי שיהיה לדושילושי שלי טוב.. 😢
אני דואגת להההה 😢
היא תתגבר
תרבו לדבר איתה , שלא תתיחס
שתהנה ממה שהיא יכולה!!
שתהיי גיבורה
תגידו לה שהיא מסוגלת לעבור את זה
שהיא חזקה!!!!!!
תכניסו בה כוח!!
אאז למה היא הלכה לשם מלכתחילה? \=
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 10/07/2007) אאז למה היא הלכה לשם מלכתחילה? \=
כל החברות הלכו לשמה.
היא הלכה גם.. חח
גם, היא תמיד נשארת בבית.
היא כולה מקובלת בחבר'ה,
אבל כולם תמיד אצלינו.
לחברות היא לא תלך..
היא אוהבת להיות בבית,
מתחת לחצאית של אמא.
אבל עכשיו כולם הלכו,
היא הלכה גם.
והיא נהנת, אבל כבר 2 לילות שהיא מתקשרת
לפני שהיא נכנסת למיטה
והיא בוכה. 😢
חח אויי מזכיר לי את הגדנ"ע
כאילו במהלך היום היה לי נחמד
ובלילות הייתי בוכה לחבר שלי ולאמא שלי בטלפון שיבואו לקחת אותי...
מקווה שיעבור לה😊
מקווה שיעבור לה תעודדו אותה...=\
ואם היא באמת רוצה לחזור יש אפשרות לא?
במוקדם או במאוחר היא תצטרך לצאת ממתחת לחצאית
של אמא ולראות עולם.
זה לא בריא לילד להיות כל הזמן בקירבת ההורים כי ככה הוא לא
מפתח עצמאות לשכשייגדל וייזדקק לה.
זה היה צריך להיות במינון.. לא בום טראח, להנחית עליה שבוע שלם
הרחק מאמא ומהמשפחה האוהבת.
זה קשה לה פתאום וזה לגיטימי לגמרי- כי הרגלתם אותה.
שתלך לחברות יותר, שתהיה לפעמים גם קצת לבד בבית,
שתלמד להסתדר, שתדע שלא קורה כלום אם אמא לא חמש מטר ממנה.
(לא תוקף..אומר מה שחושב שעליכם לעשות).
מאמי אושרי צודק
רק מהקשיים האלה היא תלמד
באמת על החיים אל תרחמי עלייה או
תהיי ככה עצובה כי היא תלמד
מזה ותצא חזקה.
ככה היא תדע להלחם ולהתמודד עם דברים בעתיד
אוהבת המון יפה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 11/07/2007) מאמי אושרי צודק
רק מהקשיים האלה היא תלמד
באמת על החיים אל תרחמי עלייה או
תהיי ככה עצובה כי היא תלמד
מזה ותצא חזקה.
ככה היא תדע להלחם ולהתמודד עם דברים בעתיד
אוהבת המון יפה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני יודעת, אני חושבת אותו דבר.
אבל תכלס, זה לא להפיל עליה פתאום שבוע-
כי היא רצתה ללכת.
היא הפילה את זה על עצמה.. 😕
ואתם ממש צודקים.
ואגב, אליה אני לא משדרת שאני מרחמת, גם אמא לא.
כשדיברנו איתה לא הראנו לה שממש כואב לנו בלב שהיא בוכה,
אבל ברגע שהיא ניתקה,
אמא בכתה ולא ידעתי מה לעשות 😕