אני יושבת מול המחשב שומעת שירים שקטים,
הבדידות משתלטת עליי אני מרגישה מעין ריקנות, עוד שנייה ודמעות זולגות מעייני
כל-כך רוצה להרגיש אהובה, למה גברים בי פוגעים?
למה כל-כך עצוב לי ורע רוצה לאהוב ועד שמגיע האחד שאת חושבת שהוא אידיאלי בשבילך
פתאום את מרגישה שאין לך רגשות, שאת לא יכולה לאהוב, ליבך נעול סגור וחתום.....
למה אלוהים מה בסך הכל ביקשתי? קצת אהבהה
אני מרגישה בודדה /: שללח לי בבקשה אהבה
מתישהו זה ייעבור..אני מבטיחה לך!!
אני מבינה מה את מרגישה, גמאני הרגשית ככה שנה שלמה..
ועדיין נשאר לי משהו מזה..
אני אוהבת אותך!
חחח למרות שאנחנו לא מכירות, ולמרות שאני לא גבר 😊
מתוקה שלי
דיי למה לשבת בבית ולרחם על עצמך?!
אהבה, או שהיא מגיעה במקום הכי לא צפוי וברגע שהכי לא מחכים לו
או שגורמים לאהבה להגיע אליך!
תצאי, תבלי
ח-ו-פ-ש
תהנייי
בלי לחשוב "האם זה יהיה האהבה שלי" "האם ההוא יכול להיות חבר פוטנציאלי"
למה להטריד את הראש במחשבות כאלה שאפשר פשוט לזרום עם החיים ולהנות.
תחשבי על זה!
אוהבתת
מאיה
3>
קחי ממני חייבוק ואהבה גדולה.
ואל תצפי לאהבה בקרוב, היא תגיע לבדה.
מאמיייי
אם תשארי בבית ותבכי על "יגונך"
זה לא יעזור,
נכון,
ישנן תקופות כאלה של באסה והרגשה חרא שאת אומרת לעצמך .. וואלההה למה לי לא מגיע להיות נאהבת?!
אבל זה רק בראש שלך..
האהבה תגיע , אל תדאגי לה...
את עוד צעירונת בדיוק כמונו ...
וזה שאת נפגעת מאהבות ישנות ואקסים
רק יחזק אותך להבא וילמד אותך ...😊
ובנימה אופטימית זו,
אני אוהבת אותך ! ! !
מואה
מאמי זה מתאים לפורום מה שבראש
תקשיבי את חייבת להיות חזקה
זה רק עניין של זמן עד שתגיע
ותהיה לך אהבה מקסימה כמו
שאת רוצה וחולמת זה יגיע
ברגע שהכי לא תצפי לזה
אל תאבדי את התקווה ותאמיני
כי הכל יהיה טוב
אוהבת אותך מאוד ותמיד פה בשבילך מאמי
אם את צריכה משהו תמיד אבל תמיד אני פה
ושולחת לך חיבוקים ענקיים מלאים באהבה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה נשמותתת שלי,
מה הייתי עושה בלעדיכם?
אני מקווה שהרגשתי תשתפר בינתיים אני משקיעה בלימודים ואח"כ אני משתחררת מהצבא
ואז אני צריכה להמשיך ללמוד אני אופטימית למרות הכל אבל לפעמים ישנה פריקה שחייבת לצאת החוצה.
תודה מתוקים שלי אוהבת אושרתתת
שכחתי להעביר חח אופס
בהצלחה מאמיי😊 אוהבתת
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (אושרישרק1 @ 10/07/2007) אני יושבת מול המחשב שומעת שירים שקטים,
הבדידות משתלטת עליי אני מרגישה מעין ריקנות, עוד שנייה ודמעות זולגות מעייני
כל-כך רוצה להרגיש אהובה, למה גברים בי פוגעים?
למה כל-כך עצוב לי ורע רוצה לאהוב ועד שמגיע האחד שאת חושבת שהוא אידיאלי בשבילך
פתאום את מרגישה שאין לך רגשות, שאת לא יכולה לאהוב, ליבך נעול סגור וחתום.....
למה אלוהים מה בסך הכל ביקשתי? קצת אהבהה
אני מרגישה בודדה /: שללח לי בבקשה אהבה
פתאום ,
אני כבר לא מרגישה כלכך בודדה .... אני בדיוק כמוך ................ 😉
QUOTE (ענת-המהממת @ 10/07/2007) מאמיייי
אם תשארי בבית ותבכי על "יגונך"
זה לא יעזור,
נכון,
ישנן תקופות כאלה של באסה והרגשה חרא שאת אומרת לעצמך .. וואלההה למה לי לא מגיע להיות נאהבת?!
אבל זה רק בראש שלך..
האהבה תגיע , אל תדאגי לה...
את עוד צעירונת בדיוק כמונו ...
וזה שאת נפגעת מאהבות ישנות ואקסים
רק יחזק אותך להבא וילמד אותך ...😊
ובנימה אופטימית זו,
אני אוהבת אותך ! ! !
מואה
עם ענתי ...
יהיה מצויין(: