אממ.. כמו שכבר כתבתי בכותרת השאלה היא בעיקר למי שגר בנתניה חח
אני הולכת מחר לבריכה ואני לא יודעת לאיזו בריכה שווה
כאילו אני רוצה להיות שם עד מאוחר ובריכה אחת אני יודעת שפתוח עד 10
הבריכה השניה אין לי מושג-בריכת עקיבא ליד אולפן עקיבא
יש מצב מישו יודע עד איזה שעה הוא פתוח?
אני לא מנתניה אבל סבתא וסבא שלי שמה, ואני חיה אצלם מלא..
אני בדר"כ הולכת למלון הגליל.. או המלך שלמה.
יש בריכה אחת, קוראים לה אליצור נראה לי, מזה מסריחה. בלעעע..
חחח באמת?
בדיוק אני מתלבטת בין אליצור לעקיבא חחח
דווקא לי אמרו שזו בריכה טובה לא יודעת..
אממ ועד איזה שעה פתוח הבריכות בגליל והמלך שלמה מאמי?
QUOTE (-GiLoOsH- @ 10/07/2007) חחח באמת?
בדיוק אני מתלבטת בין אליצור לעקיבא חחח
דווקא לי אמרו שזו בריכה טובה לא יודעת..
אממ ועד איזה שעה פתוח הבריכות בגליל והמלך שלמה מאמי?
בגליל נראה לי עד 8..
ובמלך שלמה לא יודעת. תתקשרי ותשאלי.
אליצור- לא יודעת, הייתי שם פעם אחת שנה שעברה בשחיה לילית.
היה ג'יפה! מגעיל פשוט.
אף אחד לא יודע? 😢
זה ממש דחוף לי מחר בבוקר אני רוצה ללכת..
יאו כפרה עליך תעשי אנדנדינו ...
כולה בריכה נשמממה
חחחח לא קשור אני פשוט רוצה ללכת לבריכה שהיא פתוחה הכי הרבה