כל היום אני שמחה ומאושרת, הכל טוב ואני מחייכת.
הם מגיעים הבייתה וישר צעקות ואני נהיית עצובה.
לא יכולה איתם.
הם לא יכולים פשוט להעריך זה שיש להם ילדים ומשפחה?!
תמיד הם חייבים למצוא רק את הרע.
ואני שונאת הצביעות הזו שלהם!!
מחייכים לשכנים ולכל העולם, עושים לכולם טובות,
אבל לא לילדים שלהם.
כ"כ שונאת את ההתנהגות הזו.
שיקלטו כבר שהם חייבים להתחיל להעריך..
ושתפסיק להיות מפונקת!
כי היא כבר לא נערה בת 15 עם הורים טחונים מפורסמים!
היא כבר אמא לילדים,
והיא צריכה להיות הבוגרת! לא אנחנו!
מאמי
אני מבינה ואתךך
זה כזה מעצבןן!
אולי תדברי איתם?
אין מה לדבר איתם.
הם כמו קיר.
כל כך מכירה את זה
פשוט תני לזמן לעשות את שלו בסוף הם יבינו
ויהיה טוב בעזרת השם
אותה הרגשה גם אצלי בבית
יהיה טוב
זו המשפחה ועם זה ננצח!
אוהבת
לכל משפחה יש את הסיפור שלה.
אצלך זו אמא מפונקת, אצלי זה אבא שמתפנק אצל נשים אחרות.
אין מה לעשות.
על זה נאמר "משפחה לא בוחרים".
כל שנותר זה להתמודד.
תהיי חזקה ותדעי שדברים כאלו קורים.
העיקר שאת תדעי לעשות ההיפך מההורים שלך (באספקטים השליליים כמובן)
ותהיי אמא נהדרת לילדים שלך.
איך אומרים? "אין חכם כאדם בעל ניסיון".
(=
חחח בוא נשנה את זה ל . .
" אין חכם כאושרי 😊 " . . חמוד !
יהיה טוב בובי ,
אני מקווה .. אני מקווה שהיא תרגע , ותבין ..
עם אושרי...
כל אחד והמשפחה שלו חח
פשוט צריך לקבל אותם איך שהם
למרות שהם פוגעים...
אושרי באמת צודק מאמי
צריך לקבל את הדברים גם
אם הם לא הכי נעימים
ואם אפשר לשנות דברי איתם
אל תתני לזה ככה להשפיע עלייך
את חייבת להמשיך להיות משוגעת שמחה
אחרת אני אלך לבד לבית משוגעים
ואז אני ואואואו אעשה בלאגןן
תיזהרייייייייי
חחחח אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 11/07/2007) אושרי באמת צודק מאמי
צריך לקבל את הדברים גם
אם הם לא הכי נעימים
ואם אפשר לשנות דברי איתם
אל תתני לזה ככה להשפיע עלייך
את חייבת להמשיך להיות משוגעת שמחה
אחרת אני אלך לבד לבית משוגעים
ואז אני ואואואו אעשה בלאגןן
תיזהרייייייייי
חחחח אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
קודם כל, אני חייבת לומר לך-
אני אוהבת אותך!!!!
אפילו אין לך מושג כמה!!!
דבר שני, כל תגובה לביינתים שראיתי, את פותחת ב"מאמי, אושרי צודק"
דבר שלישי, לגבי הבית משוגעים- גם אם אני אפסיק להיות משוגעת שמחה, אני אשתגע בגלל הבית הזה, ונלך יחד בכלאופן לבית החדש שלנו (בית משוגעים..)
אוהבת מלאאא!! מליוניייםםם!!