מצד אחד, אני כ"כ מאושרת. אוהבת. שמחה. הכי מחייכת בעולם. 😁
מצד שני, יורדות לי דמעות. מהתרגשות בגלל שאני כ"כ מאושרת..
ובתוכי יש גם חלקיק עצוב, ואני לא יודעת למה..
שמעתי בדיוק את השיר "הלילה יעבור" ופשוט החלק העצוב פתאום עלה לי.. 😢
אני כ"כ אוהבת אוהבת אוהבת.
בחיים שלי לא ידעתי שאני יכולה לאהוב חברות בכמות כ"כ ענקית של אהבה.. באמת שלא ידעתי.
תודה למי שהראת לי שאפשר.
אין לכן מושג כמה אני אוהבת אתכן. אני מנסה להביע את זה במילים, ואני פשוט לא יכולה. לא מוצאת את המילים.
ברוווש אין בזה שום דבר רע !!
זה שיש בך כל כך הרבה אהבה לתת זה אך ורק חיובי!
בדיוק ככה אני מרגישה כלפיי חבר שלי...!!!!!
הלוואי וזה יימשך תמיד : )
^^^מסכימה!!
זה הכי כיף לדעת שיש לך חברות שאוהבות אותך ואת אותן
ואפשר לסמוך עליהן!
QUOTE (טוניטה @ 10/07/2007) ^^^מסכימה!!
זה הכי כיף לדעת שיש לך חברות שאוהבות אותך ואת אותן
ואפשר לסמוך עליהן!
😊
QUOTE (טוניטה @ 10/07/2007) ^^^מסכימה!!
זה הכי כיף לדעת שיש לך חברות שאוהבות אותך ואת אותן
ואפשר לסמוך עליהן!
נכון..
לא חשבתי שיש כאלו חברות באמת..
מסתבר שכן.