אחרי 3 ימים החלטתי שאני חוזרת
הספיקו לי 3 ימים לחשוב ולהבין מה לעשות
והכל מתחיל להסתדר לי
😊
יופי😊
איזה כיףף לנו😊
שמחה בשבילך בובית!!!
מואאאאאאאההההה😊
אגב, איזה אח מדהים יש לך.
פנוי?😁
אני שמחה שהכל מסתדר
ושההפסקה שלקחת עזרהה
אוהבת המוןן
QUOTE (lovey_love @ 10/07/2007) יופי😊
איזה כיףף לנו😊
שמחה בשבילך בובית!!!
מואאאאאאאההההה😊
אגב, איזה אח מדהים יש לך.
פנוי?😁
חחחח פנוי בשבילך חחחח
ראית איזה חמוד שטף תבית
אני מתחתנת איתו😊
ככה יהיה מי שישטוף לי את הבית כל יום.
תודה בננות
כל כך התגעגעתי לאתר
ברוכה הבאההההה או השבה
שמחה שזרת
ידעתי שתחזרי
את לא יכולה בלעדינו 😛
סתם
שמחה שחזרת
QUOTE (סוופרמאמי @ 10/07/2007) ברוכה הבאההההה או השבה
שמחה שזרת
ידעתי שתחזרי
את לא יכולה בלעדינו 😛
סתם
שמחה שחזרת
חחחחח מצוגעת 😊
הייתי חייבת קצת שקט
אבל אל תדאגו אני שבוע לא יהיה פה חחחח אני נוסעת לאליתתת ביום שבת בלילה
Jח שמחה שהכול מתחיל להסתדרררר
נ.ב דברי איתי על התגובה 😛
אוהבת אותךךך
QUOTE (oshritsa @ 10/07/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 10/07/2007) ברוכה הבאההההה או השבה
שמחה שזרת
ידעתי שתחזרי
את לא יכולה בלעדינו 😛
סתם
שמחה שחזרת
חחחחח מצוגעת 😊
הייתי חייבת קצת שקט
אבל אל תדאגו אני שבוע לא יהיה פה חחחח אני נוסעת לאליתתת ביום שבת בלילה
אז למה לא לדאוג? 😕
^^!!😊 אוהבת המון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*