מוסד לחולי נפש?...
אחותי הקטנה ברחה מאחד, לא היה לה טוב שמה.
אז אני מחפשת לה אחד חדש..
אבל חשוב שיהיה שם סדנאות צחוק..
כי היא צריכה את זה..
מישו?...
חחחחחחחחחחחחחחחח בר חולת נפש
לא נורמלית אני אחותך הקטנה לא חברה שלך
חחחחחחחחחחחחחחחחחח יש לנו קשרי דם
וקשרי מוח אז תיזהרי לא להתעסק
ולא לפתח פה שיחה תהיי ילדה טובה ותתנהגי
לפי חוקי הפורום אחרת אני אטפל בך חחחחחחחח😉
אבל אני רצינית בלי בלאגן
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 10/07/2007) חחחחחחחחחחחחחחחח בר חולת נפש
לא נורמלית אני אחותך הקטנה לא חברה שלך
חחחחחחחחחחחחחחחחחח יש לנו קשרי דם
וקשרי מוח אז תיזהרי לא להתעסק
ולא לפתח פה שיחה תהיי ילדה טובה ותתנהגי
לפי חוקי הפורום אחרת אני אטפל בך חחחחחחחח😉
אבל אני רצינית בלי בלאגן
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
את בעצצמך חולת נפששש!!
באמת קשרי דם יש לנו..
אפילו המוחות שלנו מתפקדים דומה..
(הם פשוט לא מתפקדיםםם חחח)
ואני אשתדללל..
חחחחחחחחחחחחחחחח
ובשבילך- אני חייבת..
אלעד- מה המצב? (סתם שיחה פרטית קטנה.. חח)
אוהבת מליוניםםםםםםםםםםםםםםם
בר אל תרגיזי אותי אני אביא לך מכות
אסור לנהל שיחות אחרת האשכול ינעל
אוהבת אותך לא נורמלית
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אז מה המצב, נאפי?
רוצה לעשות פה שיחה אישית?
להרגיז את המנהלים?.. חחחחחחחחחחחחחחחח
אנשים- מה קורה?..
סתם, חזרה לנושא המרכזי.
מישו מכיר מוסד לאשפז בו את נאפי?
ומקום שגמאני יוכל לבוא לביקורים תכופים..
ושתהיה שם סדנאת צחוק.
חחחחחחחחחח בר נעלתי את ירדת מהפסים
רציני את צריכה מוסד יחד איתי
נתאשפז ביחד ונוציא את כל החולים לחופשי
שיהיה לנו מוסד פרטי חחחחחחחחחחחחחחחח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*