שנתיים ו4 חודשים היום כבר לא יהיה.......... 😢
יהיה טוב.
אוווי יעלי \ =
איך אני מכירה את ההרגשה הזאת שאת חושבת על כל מיני תאריכים
נגיד שלפני חודש היית איתו
לפני חודשיים הלכתם לפה
לפני שנה הלכתם לשם \ =
ומה שנשאר זה זיכרונות \ =
אל תהיי עצובה ( :
יהיה טוב...
^^מסכימה..
תמיד תחשבי חיובי
יהיה טוב😊
אוהבתת
ואיי , ואין סיכוי שתחזרו ?
תהיי חזקה מאמי
יבוא אחר במקומו!!!
חייייוך!!
תני להזמן לעשות את שלו!
אם אתם עדיין אוהבים באמת
אתם תחזרו...
תהיי חזקה שולחת לך חיבוק ענקי
הכל לטובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תהיי חזקה מאמייי
ואם אתם עדיין אוהבים למה אתם לא חושבים על לחזור?
מאמי אל תיהיי עצובה אוהבת..
אפשר להיות עצובים ושמחים ביחד?
לא, כי אני דקה בוכה דקה אחרי צוחקת
זה משגע אותי באמא...........
אנחנו אוהבים אבל זה מסובך בננות......לא יכולה לפרט פה..
מה שכן אני אופטימית..בסוף תמיד הכל טוב נכון??
זה טוב שאת אופטימית!!
בסוף יהיה טוב!!
צריך להאמין לפחות!
מאמי למרות הכלן בסוף הכל יסתדר והכל לטובה!
ואם אתם אוהבים אפשר איכשהו לנסות אולי?
ואם לא אנ בטוחה שתמצאי מישהו אחר שיהיה לך טוב איתו ויהיה החצי השני שלך!
כי את מדהימה!
יעלי
אם אתם עדיין אוהבים באמת
אתם תחזרו..
מילה שלי!
אוהבת אותך מלא חיבוקים ונשיקות 😊
דיייי יעל את לא רצינית....
נפרדתם?!
=//
בובית אם אתם אוהבים באמת באמת אני לא רואה שום סיבה שבעולם שתפריע לכם..
אהבה חזקה מכל דבר אחר.
יעלי מתוקה.. אני רק אעודד אותך !
תדעי שאת מדהימה ויהיה רק טוב בסוף :]]
תודה נשמות שלי.....
תקשיבו זה לא ככה...ושוב לא יכולה לפרט פה כל כך
אבל זה בעיקרון בגללי אנחנו לא חוזרים..