
מקווה שהיום לפחות כל מי שקצת חסר לו החיוך,
יפתח את הבוקר הזה כמו שצריך...
מאחלת לכל אחד מכם יום נעים נצלו את החופש טוב טוב !
אז בוקר אור אנשים שלי
אוהבת אותכם!
ושמחתי לשמוע את החוויות שנהנתם אתמול😛
שנדע רק בשורות טובות אמן ואמן!!

*משהו בשבילכם😊
להאמין ביכולותיך
כל שלב בחיים
צופן בחובו הפתעות וקשיים
אף אחד לא קיבל הבטחה
שלא תגיענו כל מכשול ובעיה
אך -
אם תדע שמאחורי כל קושי, הישג מסתתר,
ובכוחות שבך תמיד תזכר,
אם תבטח בעצמך ותבטח באלוהיך
תהיה ההצלחה תמיד בעקבותיך
מואה,חופיתי





