אבלל כמה שאני אוהבת אותו , אתם לא מבינים!!
וגם הוא לא מבייין...
אני כל הזמן מחפשת דרך להוכיח לו ולא מוצאתתתת...
לא מוצאת מילים איך להסביר לו כמה שהוא חשוב לי וכמה שאני אוהבת אותו ורק רוצה אותו.....
חח והיום אמרתי לו שלפעמים אני מרגישה שיש לי כלכך הרבה להגיד לו אבל אני פשוט לא יודעת איך
וזה כלכך נכון \ =
קצת מציק לי...
=סוג של פריקה=
יפה שלי
דיברתם ?
אמרת לו הכל?
אממ הוא שלח לי הודעה..
ולא כלכך הבנתי מה הוא רוצה חח
אז הוא אמר הנה אני פה אנחנו יכולים לדבר..
אז פתאום כזה לא היה לי מה להגיד חח
אז אמרתי לו את המשפט הזה שלפעמים יש לי כלכך הרבה מה להגיד לו ואני פשוט לא מצליחה
ויש בזה משהו
עכשיו ישבתי לכתוב לו מכתב חח ואני גם לא מצליחחחה \ =
לא יודעת מה יש לי
אוףף ומחר כל היום הוא עובד עד 12 בלילה\ =
חח מכירה אתזה
שמגיעים לרגע שצריכים לדבר
ולהגיד הכל
המילים לא יוצאות מהפה
חחח
תיהיי רגועה תכתבי בלי לחץ
תביאי לו מחר אחרי שהוא יסיים לעבוד
אחרי שהוא יסיים ותראי אותו תתני לו
תנסי לכתוב לאט לאט מה שצא 😊
אני מעדיפה לדבר איתו פנים מול פנים אז וויתרתי : ]
יאווווווו אני אוהבת אותוווווו
בבקשה ששום דבר לא יהרוס לנו : (
את לא צריכה להוכיח לו
את צריכה להראות לו
ולתת לו להרגיש את זה מאמי
תכתבי לו מכתב,
תגידי לו שאת אוהבת אותו,
תדפיסי לו מילים של שיר שמבטא אהבה עצומה
והכל יהיה טוב😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אולי תנסי לומר לו את זה פנים מול פנים?
תמיד יהיה טוב
העיקר שתחייכי😊
יאללה אהבהה חתונהההההההה😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חעחעח איתו אנלא מתחתנת - הוא פדלאה רצח😊