יש לכם פלאשבקים לדברים עצובים ומפחידים שקרו לכם?..
בשנה האחרונה הפלאשבקים לא עוזבים אותי..
אנסו אותי בגיל צעיר (כיתה ג'- סוף ה'), למשך שלושה שנים.
ולא חשבתי על זה יותר מידי.
כאילו, עברנו טיפול, וזה נגמר.
חשבתי על זה מידי פעם, אבל לא רציני.
ובשנה האחרונה- חצי שנה, חוזרים לי מלא פלאשבקים..
הפלאשבק הכי מטריד זה הזה שאני על המיטה שלו,
על הברכיים, ונופלת אחורה,
ואני עם ברכיים מכופפות והוא משכיב אותי ונוגע..
וזה מטריד כ"כ, כי התמונה הזו לא יוצאת לי מהראש..
ועוד תמונה מאותו חולה נפש,
זו הפעם הראשונה שראיתי אותו.
היה קצת לפני סוכות, בדיוק עברנו לבית החדש,
והם היו השכנים החדשים,
הלכנו אליהם לבנות איתם סוכה וישבתי עליו,
והוא נגע לי בתחת.. וזה הציק..
אבל לא לקחתי רציני..
איזה תמימות יש בגיל הזה..
פלאשבקים מאדם אחר שיש לי מידי פעם, זה הידיד הכי הכי טוב לשעבר..
הייתה לו חברה, ולא שמתי לב שהוא מחורמן עלי רצח..
כנראה שהתמימות לא עברה עדיין.
והוא פשוט שכנע אותי שאם אני לא אשכב איתו, הוא יתאבד.
הוא היה החבר הכי טוב למשך 4 וחצי שנים..
ואחרי זה, פשוט לא יכלתי.
הבנתי שהוא עושה לי רע.
גם גורם לי להיות מניאקית וחסרת מוסריות,
גם מנצל אותי, וגם עושה משו כשהוא מודע לזה שאני מפחדת מבנים ויחסי מין בפרט בעקבות מה שקרה כשהייתי קטנה..
יש כל מיני פלאשבקים אחרים מכל מיני אנשים.
(יש עוד אחד עיקרי עם בן שניצל אותי, אבל לא מרגישה פתוחה מספיק לספר, למרות שזה אנונימי.. אולי עוד מעט.)
בנים בעיקר, והתמימות שלי.. הטמטום הגדול שלי.
יש גם כמה מאמא..
כמו הפעם הזו שרבנו כ"כ שכשחברה באה אלי, היא אמרה לה שתלך כי אני לא מספיק ילדה גדולה שיהיו לי חברות בלילה אצלי.. 😁
הייתי בכיתה ח'. וכל פעם שאני רבה איתה, אני נזכרת באותו סיפור..
מה איתכם? ספרו פלאשבקים..





